KIŞ GELİYOR

Sabahları arabanın göstergesinde dışarının ısısının 7-8 derece olduğunu gözlerimi kocaman açarak görüyorum.Ama biz öyle paltolarla falan değiliz yani bir ince kazak iş görüyor.Böyle olunca bozkıra alışıyoruz galiba diye düşünüp, kışın belki geçen yıl kadar üşümeyiz diye seviniyorum.Bilge üç gündür gece beni yanona çağırıyor bir oraya bir buraya gidip geliyorum. Gece nerde yattığımı hatırlamadan Bilge' nin yanında uyanıyorum.Bu arada sabahları kreşe gitmek istemeyen kızımı etek ya da elbise giyelim mi bahanesiyle kandırıyorum.Bayılıyor elbise giymeye.hazır havalar da çok soğumamışken biz de bu isteğini doyurmaya çalışıyoruz.Dün biraz Polimer kil çalıştım çok güzel oldular bu gün de yeni birşeyler denemeyi düşünüyorum.Dün "Burn after reading" i izledim komik bir filimdi.Dün okuduğum bir şiiri paylaşmak istiyorum ben çok beğendim. Bu günün kocanın giyeceği kıyafete karışmamak gerektiğini fark ettim. Sonradan beğenmeyip başınızın etini yiyebiliyor...

NASILSA ÖYLE YAŞANACAKTI

Sana yüklediğim anlamları
senmişsin gibi düşünme
aldanırsın
sen o anlamlarla
sadece ben de varsın
ben seviyorsam
sen bahanesin
ÖZER BAL

Yorumlar

  1. Çok güzel bir şiir.Şair ne kadar doğru söylemiş.'Ben seviyorsam sen bahanesin.' Aslında hayatımızda yaşadığımız veya yaşayacaklarımız için de;'Ben istiyorsam...' ya da 'Ben istemiyorsam ...' diye başlayan cümleler kurmamız gerekir.

    Paylaştığın için teşekkürler :) Kendine güzel bak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder