MERHABA

Kızım ve ben blooger ailesine yeni katıldık. Bir nevi tahmin edeceğiniz gibi
günce niteliğinde olacak bloğumuz. Sizinle çok şey paylaşacağımızı umut ediyorum.
Tabi kızım içinde güzel bir anı arşivi. Kızım 3,5 yaşında 2006/15 mart doğumlu bana gelince
otuzik yakınlarda otuzüç olacağım. Bilge geçen hafta kreşe başladı. İlk üç gün güle oynaya
gittikten sonra (Allahın hakkı üçtür diyip) dördüncü gün bombayı patlatarak "gitmeyeceğim"
diye tutturdu. Daha önceden dört aylık kreş deneyimimiz(yarım gün) olduğu için bize doğal
geldi.Zamanla geçeceğini düşünüyoruz.Sabah kalkar kalkmaz "bu gün okul kapalı, değilmi?"
diyor. Bakıyor benden yüz bulamayacak babaya yöneliyor.Ondan da birşey çıkmayacağını anlayınca başlıyor kara gözlerden boncuk boncuk gözyaşı fırlatmaya.(gerçekten fırlama durumuoluyor) Sonra salle sümük kreşe bırakıp, yarım saat sonra arıyorum, Sağolsun İnci hanım her sefereinde içime su serpip bunların doğal olduğunu, biz gidince sakinleştiğini söylüyor.
Bu durumun ne zaman normalleşeceği üzerine kocayla iddaya girdik bakalım ne olacak...

Yorumlar

  1. tek kelimeyle bayıldm, gururla söyleyebilirim ki o ufaklığın teyzesi olmaktan acayip mutluyum
    tam bir afacan, seviyorum sizi...

    YanıtlaSil
  2. Biraz eskilere bakayım dedim:-) Minicik Bilge'yi severim ben. Seni de tanıyamadım iyi mi:-) Allah Allah, koyu renk saç da çok severim ama sanırım şimdiki hali daha güzel. Öptüm sizi:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder