DÜN DE KALAN BAŞLIK

Ben dün, başlığı yazıp buna dair en ufak bir kelime dahi sarf etmediğimi farkettim:) Son bir haftadır bu çanta elimizden düşmüyor. Yeni bir çanta da değil, ama pek bir ehemmiyet kazanıverdi, nasıl olduysa. Cumartesi arabada uyanınca " ben bir süt içeyim" dedi ben de "aaa ben yanıma almadım, şurdan bir yerden alalım " diyince "ben çantama koymuştum " diyerek şaşkın bakışlarımız arasında bir kutu sütü çantadan çıkartıp, güzelce içti. Bu arada çanta konusunda benden aşağı değil, sakız kutusu ve çikolatanın yanı sıra bir sürü de oyuncak sığdırmış. Malum domuz gribi sebebiyle kreşimiz de tatil . Dün öğleden sonra birlikteydik. Karşı komşunun çocuğu ve yeğeniyle uzun süre oynadı. Ardından uzun bir uyku çekti. Bu sabah da kalktık ofise geldik. "Ben içerde resim yapayım" diye giderken müziğin sesini duydu.Enya "only time"çalıyordu. Anında zıpladı yanıma geldi. 5. kezdir dinliyoruz ve eşlik ediyoruz. Bu şarkıyı duyar duymaz, Sibel'in düğünü geliyor aklına. İlk orda duydu demek ki. Tabi daha "Kasımda Aşk Başkadır" ı seyredip, gözyaşı dökmedi:) Bu domuz gribi tatiline herkes çok tepkili. İnsanlar doğal olarak neden bu okulların dezenfekte edilmesinin, birsürü doz aşı Türkiye' ye gelince yapıldığını soruyorlar birbirlerine. Üstelik bu dezenfekte işinin yapılacağına dair, ben dahil herkes şüpheyle bakıyor. Hadi biz şanslıyız ofisimiz müsait, bir çok insan çocuğunu nereye bırakacağını kara kara düşünüyordu. Tabi ne kadar kızsak, eleştirsek de "burası Türkiye" demek adet olmuş. Her durumun adeta açıklaması haline gelmiş, bu iki kelimeyi söyledik mi yetiyor sanki. Bense şuan ofis masamda zıplayan kızıma baktıkça, bu haftanın uzun olacağını fark ediyorum...

Yorumlar