BİR AVUÇ POLİMER KİL

Bunları dün yaptım. Vernikleyince daha bir güzel oldular. Değişik zincirler ve iplikler alıp birleştirmeyi düşünüyorum. Dün akşam ev sahibim aradı. Aynı binada oturduğumuz için biraz korktum. Adıma mahkeme kağıdı geldiğini, görevlinin muhtara bıraktığını söyleyince, iyice bir korktum. Koca, muhtara gitti ama kapalıydı. Sabaha kadar uyudum uyandım aklıma geldi. Hayır mahkemeyle benim ne işim olur. Sabah platese gitmek için yolda yürürken, kendi kendime "kimbilir nasıl bir abukluk geldi, beni buldu" diye düşündüm. Biraz evvel muhtardan evrakı alıp geldim ve uzun bir "yuuuff" dedim. Memlekette büyükbabamdan kalma ufak bir arazi var. Yola gideceği için, tapu iptal davası açılmış. Mahkeme çağrısı bununla ilgiliymiş. 16 tane varis gözüküyor, kimi bulacaksın da vekalet alacaksın. Hikaye yani. Sonuç olarak, endişelerime yanarım, o kadar. Memleketi dolandırıp kaçanlar, nasıl rahat uyurlar gene anlam veremedim. Neyse sabah plates seansıma gittim. Bugün çok rahattı. Özellikle sonunda topun üzerindeki, gevşeme hareketlerine bayıldım. ( hep bunları yapsam). Toplam 12 kişiydik, gene en genç bendim. Gene topla cebelleştim. Bu arada ilk kez "çav bella" şarkısının (hızlı bir versiyonuydu) eşliğinde topun üstünde hoplayıp zıplamak, beni baya şaşırttı. Şuan iyiyim ama yarına Allah kerim. Ben gene ne olur, ne olmaz diye bir ağrı kesici yuvarladım. Dün akşam yemek yiyip, duş alıp yattım. Bilge'yle nerdeyse hiç ilgilenemedim. Bunu farketmiş olacak ki sabaha kadar bir onun odası, bir kendi odam mekik dokudum durdum. "Anne yanıma gelermisiiiiiin " dediğinde uyanamasamda, bir şekilde vücudumun onun odasına gittiğini fark ettim. Sabah biraz mızmızlansa da kreşe bırakınca ağlamadı. Taşınma işini hafta içi halletmeliyim. O yüzden ortalık karman çorman. Tabi kafamın içide...

Yorumlar