DİŞ AĞRISI


Dünden beri muzdaribim bu ağrıdan. Bugün de geçmezse kaçınılmaz son olarak diş hekimine gideceğim. Aslında nasıl mantıksız bir cümle değil mi, bugün geçse de başka bir gün gene ağrıyacak. Korkunun ecele faydası yok da gel bunu uygula bakalım. Neyse Allah'tan ağrı kesiciler var. Dün akşam üzeri başladı. Bilge' yi alıp eve gittim, koca çok yoğundu, geç geldi. Bilge' nin karnını kavga dövüş doyurduktan sonra, oturduk yatağının üstüne. "Ne yapalım" dedim "film seyredelim "dedi. Yere minderleri döşedik, biraz da abur cubur. O hem film seyretti hem oyuncaklarıyla oynadı. Anlattı bana uzun uzun kreş anılarını (Poyrazla bozuklar bu ara:))) Bense kendimi "Aşk" a verdim. Uzun uzun okudum. Çok huzurlu bir geceydi. Bu akşam da aynısını tekrarlamak istiyorum. Sabah uyandım dişim gene ağrıyordu ve bir çok kasım. Dün spora gittim ya, daha normale dönemedim.Her kasım adeta isyan ediyor bu kadar harekete. Bu sene aşure yiyemeyeceğim derken, komşum elinde bir tabak aşure geldi. Bu arada aklıma, kız kardeşimin de dişiyle ilgili ciddi bir operasyon geçirmesi gerektiği geldi. Sonucuyla ilgili konuşmadığımızı fark edip hemen onu aradım. Bu arada da aşure boğazıma kaçtı. Can çekişir bir edayla telefonda ki sesimi duyan Nuray' da endişelenmiş. "pardon Nuraycığım çok gelir böyle tuhaf şeyler benim başıma, alışırsın zamanla:))" diyorum burdan. Bu arada "aşure yüzünden boğulup öldü deseler ne komik olurdu " diye Sibel'le amma güldük.
Ne kadar zam gelirse gelsin, kendini zehirlemekten vazgeçmeyen sigara içicilerinin, beleşçilik yapıp benden birşeyler istemelerine sinir oluyorum. Özellikle kitap, dergi, gazete gibi ihtiyaçlara para ayırmak çok ekstra geliyor galiba. Ben de haklı olarak kızıyorum...Vermiyeceğim...Paylaşmayacağım işte banane... Bir de yukardaki kolyeler tam tembel işi oldu. Kıyafet tamamlamak için takılabilecek şirin bişiyler oldu. Yapması 10 dakikayı geçmedi, bilginize...

Yorumlar