GÜNEŞ, BİLGE VE BEN...




Cumaretsi gününden yukarıdaki fotoğraflar. Öğlene doğru düştük yollara. Önce Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezi' ne gittik. "Vincent Van Gogh'un Peşinde Modernizmin İzinde" sergisini gezdik.( Sevgili Leylak Dalı' nın bloğunda görmüştük) Çok güzel resimler vardı. Özellikle Bedri Baykam 'ın 4D' lerine bayıldık. Bilge'yle ilk kez gördüğümüz için hayran hayran baktık. Bizden başka bir bayan daha vardı. Bilge'yle sohbet ettiler ve beni tebrik etti "bu yaşta alıştırmanız ne iyi" diye. Ben de koltuklarımı kabarta kabarta gülümsedim. Bir süre sonra Bilge biraz isyan etti "çocuklar niye gelmemiş buraya" diye. "Gelmişlerdir ama bize denk gelmedi " dedim. Ordan çıkıp Kuğulu Park' yürüdük. Güneşi gören ordaydı. Bilge güle oynaya keyfini çıkarttı. Ardından yemek yedik, Tunalı' da dolaştık. Uzun süre "kuyruk" aradık. Ne alaka derseniz, Bilge bir kuyruktur tutturdu. Köpek kuyruğumu? Hayır, kedi? hayıııır, dinazor? hayıııııırrrr ben kuyruk istiyorum, balık da varya aynı ondan işte diyerek oyuncakçıları dolaştı, başka birşey almayı istemedi. Eve gelince anladım "deniz kızı kuyruğu" istediğini."Barbie Deniz Kızı" filminde kuyruk almaya gittikleri bir mağaza var. Ne kadar anlatmaya çalışsamda olmadı artık dikeceğiz galiba. Janjanlı da bir kumaş bulmak lazım:)) Pazar günü kukla gösterisine gitmeyi düşünmüştük. Pazar erkenden uyandım. Cuma günü başladığım "Küçük Arı" elimde. Koca kalktı kahvaltı hazırladı, Bilge'yse o kadar geç uyandı ki. Koca daha iyiydi ama tüm hafta süründüğü için kıyamadım. Bilge' yle evde hopladılar zıpladılar dışarı çıkalım bile demediler. Ben de kitabımı bitirdim. Çok güzel bir kitaptı kesinlikle okuyun derim. Cuma akşam başladım, pazar akşam bitirdim. Bol bol belgesel seyrettik. Kocayla "balon safarisi" yapmamaya karar verdik, zira hiç hayvan görmediler:)) Bütün kış kocaya tahsis ettiğim balkonu dün temizledim ve camları sildim. Akşam üzeri de Bilge bol bol scooter sürdü balkonda. Saksılara diktiğim soğanlar ufak ufak kafalarını göstermeye başladılar. Evin araka tarafındaki gecekondular Bilge' nin köyüyümüş, öyle diyor kendisi. Yani bu hafta sonu bol dinlenmeli, bol güneşli, bol okunmalı ve az gezmeli oldu.Bu sabah Bilge duruma uyanıp "babayla niye gezmeye gitmedik?" diye sorarak pazartesi sendoromuna bürünmüş vaziyette kreşe gitti. Allah ordakilere kolaylık versin:)))


Yorumlar