NEFES ALMAK...

Cuma günü içim şişmiş vaziyette, Bilge' yi erken aldım kreşten. Birlikte gezdik, dolaştık hava kararınca da eve döndük. Gezme süremizi az bulan Bilge "eve gitmeyeceğim" isyanını koparttı. Bunun üzerine Cumartesi sabahtan kendimiz yollara vurduk. Hava çok güzeldi. Bu dinazorları aldık ve her mola verdiğimiz banka onları da oturttuk.




Park bahçe ne bulduysak atladık. Kaydı, sallandı, hopladı, zıpladı...

Bu salıncağa ikimiz birden binebildik o yüzden çok sevdik..



Pazar günü "Mavi Göl" deydik. Bilge avcuna aldığı bu böcekle baya derin bir sohbet etti...



Kuru çam iğnelerinden bıyık yaptı. Ben küçükken bir oğlan bu iğnelerin yeşilinden bana kolye yapmıştı, çok etkilenmiştim aklıma o geldi:)))




Babayla mangal pişirildi, mırın kırın biraz et kemirildi, çoraplar çıkartılıp sere serpe yatıldı. Bu arada baba mangalın büyüsünde, anne uzun uzun kitap okudu...





Etraftan topladığı birsürü taşı eve götürmek isteyince ben "onlar buraya ait, ormanın taşları , bunlar burda kalsınlar, biz denizden toplarız sana bir sürü taş" diyince, Bilge' nin engin Karadeniz (koca Ordulu' ya) zekası fırlayıp "o zaman bu taşları göle atıp tekrar toplayalım" dedi. Neyse toplamamak şartıyla göle taş attık...
Sonuç olarak etrafınızdaki yapay insan emeği sıkıntıların, sizi şişirip imdat sinyalleri verdirmeye başladığınızda kendinizi doğaya atın. Derin bir nefes alıp aslında doğaya ait olduğunuzu hatırlayın. Mangalı da fazla abartmayın, inanın iyi geliyor...






Yorumlar

  1. Sere serpe bir haftasonu olmuş. Bu haftasonu kolşuşturmalı bir haftasonu geçirdiğimden kıskandım. :)))
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Ay gözlükleri nasıl yakışmış ikoncanıma. Çok tatlı bu kız çok

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Kağıttan Gemiler; gerçekten de sere serpeydik tavsiye ederim çok iyi geliyor. Gerçi bugün sağım solum biraz ağrıyor ince giyinmiştim sanırım ama olsun buna değer...
    Sevgili Elif Ada; güzel Ada' nın güzel annesi, Bilge Antalya' da doğdu ve geçen seneye kadar da ordaydık. Bu gözlükler iki yaz öncesinden nasıl kırmadan bu zamana kadar geldi ben de bilemiyorum, güneş varsa bu gözlükler Bilge' nin suratta:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder