ÇANKIRI, ASKER DAYI VE BOL KAHKAHA...

Hafta sonunu tarif etmek için fotoğraflara bakmanız yeterli. Çankırı' nın Atkaracalar İlçe' sinde askerliğini yapan kardeşimin bugün doğum günü. O yüzden Pazar günü tüm piknik malzemelerimizi, mangalımızı, sepetimizi koyup arabaya erkenden düştük yollara.
Bilge "çok sıkıldıııım" diye biraz mızmızlansa da dayıyı görünce bir daha tekrarlamadı:))

Dayısıyla güldü, oynadı sohbet etti, hemde dayıyı şaşırtacak kelimelerle:)) Dayısı "ne kadar büyümüş " dedi, benim onun ne kadar büyüdüğünü düşündüğüm sırada:))


Benim gibi kardeşlerinizin doğumlarını görme şansınız olduysa, büyümelerini, haylazlıklarını, üzüntülerini, mutluluklarını gözüüzün önünde yaşadılarsa, böyle bir tuhaf hissediyorsunuz. Anaç yönünüz onlarla başlıyor sanırım...



Melen Çayı kıyısında bir yerde pikniğimizi yapmaya karar verdik. Etraftaki en güzel ağacın gölgesine bu güzel Kangal' ın yanına iliştik. Koca cüssesinden biraz çekinsek de, en güzel yer orasıydı.

Bu ineklere çobanlık yapıyordu. Arada gidip bakıp geliyordu. Verdiğimiz etleri o kadar sakin, teker teker yedi ki, asaletine hayran olduk.

Bilge pek sevdi, hal hatır sordu kendisine. Ben ilk kez bir kangalı bu kadar yakından gördüm ve bayıldım...

Çayın kenarında balık tutanlar vardı, mis gibi gökyüzü bir de devasa örümcek ağı. Örümceği görmemeyi dileyerek oturdum:))

Masmavi gökyüzününün altında, çayın sesiyle yaktık mangalımızı, keyifli bir piknik yaptık. Sonuna doğru kardeşimin devriye gezen asker arkadaşları da geldi. Bir şey yediremedim, benden önce köylüler tıka basa doyurmuşlar:)) Soğuk bir şeyler içip, Bilge'yle sohbet ettiler.
En son çayımızı da içip, kalktık. Pastahaneden pasta ve içecek alıp, dayıyı teslim ettik. Akşam arkadaşlarıyla kutladılar. Biz de "iyiki gelmişiz "diyerek dönüş yoluna geçtik. Dayıyı bırakırken uyuya kalan Bilge uyanınca dayı derdine düşse de "asker olmayı" biraz anladı sanırım. Bu arada şafak 204 kalmış:))

Ne zaman bir yerlere gideceğimi söylesem "leyleği havada mı gördün" diyen arkadaşlar için dün yuvasında bir sürü leylek gördüm:))

Cumartesi günü bu havuzu aldık, tabi bir de pompa. Şiştikçe Bilge sevinçten zıpladı havaya, balkona koyup, içini doldurduk.

Bizim balkon çok estiği için bir süre sonra böyle bir çözüm bulundu tarafımdan:))
Bu arada hala iyileşemedim, bugün pes edip antibiyotiğe başladım. Günlerdir uykumdan öksürerek uyanıyorum, umarım çabuk iyileşirim. Bir taraftan da Bilge' ye bulaşmadı diye seviniyorum...










Yorumlar

  1. Nasıl mutlu olmuş dayısıyla ve dayısının da gözleri parlamış Bilge'ye bakarken. Mutlulukları daim olsun ikisinin de

    YanıtlaSil
  2. Umurcuğum ,canım benim aynen dediğin gibi ikisi de çok mutlu oldu.Onları mutlu görmek beni kat kat mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  3. Kavuşmalar ne güzel oluyor değil mi??
    Mutluluklar gözlerden okunuyor.
    Tutulan balıkları pişirdiniz mi akşmaında ? :D

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Buğdaycığım; gerçekten güzel oluyor kavuşmalar, fotoğrafları yüklerken ben de o hisse kapıldım, çok mutlu görünüyorlardı:)) Bizler iyi yürekli balıkçılarız, kıyamıyoruz havuz balıklarımıza:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder