ÇOK HASTAYIM, ÇOK MIZMIZIM...

Çarşamba günü yüzme dersinden sonra uyuya kalan Bilge' yi yaklaşık iki saat sonra babası uyandırdı. Güya bir müşterimize yemeğe gideceğiz. Önceleri uyandırlımasına kızdığı için ağladığını düşündüğümüz Bilge "kulağım ağrıyooooor" diye kıyameti kopartınca, doktorda aldık soluğu. Gerçi içeri girer girmez neşesi yerine gelen, ağrıdan eser kalmayan Bilge' nin doktorla sohbetini, kocayla gülerek izledik. Dış kulakta ufak bir enfeksiyon başlamış. İki damla verdi doktorumuz, bir de havuz için tıkaç önerdi. Hazır gitmişken diş hekimi Bilge' nin dişlerini kontrol etti. "Herşey yolunda" sözünü duymak iyi oldu. Benim ağzım için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, erteleyip durduğum dolgular için sanırım haftaya gideceğim. Doktoru çok sevdim, sanırım cesaret toplayıp gidebilirim:)) Akşam burnum akmaya, boğazım kaşınmaya başladı. Sabah kalktığımda çok kötüydüm, hemen ilaç alıp yattım, yattım ve nerdeyse hiç kalkamadım:(( Bilge sağolsun zarurui ihtiyaçları dışında, nerdeyese yanıma hiç uğramadı. Arada gelip ateşime baktı" biraz az, ama çok ateşin var" dedi:)) Gece de evin her köşesini dolaştım sabaha kadar. Bugün daha iyiyim ama tanımadığım bir sese sahibim. Kafamsa o kadar ağır ki... Böyle mızmız bir haldeyim yani... Bu arada koca hafta boyunca hiç birşey yapmadım. Ne bir boncuk, ne polimer kil, hiç birşey yok... "Veda" filmini izledim. Eleştirleri bildiğim için çok büyük bir hayal kırıklığı yaşamadım. Livaneli' nin oyuncu seçimi konusunda fazlasıyla popilist davrandığını düşündüm. Gerçekten de roller oyuncularda eğreti durmuştu. Bir iki film daha izledim daha sonra bahsedeceğim. Kütüphaneden Bilge' nin önerisiyle aldığım bir kitabı okuyorum. "Avcunuzdaki kelebek" Ahmet Şerif İzgören' in ilk kez okuduğum bir kitabı. Normalde bu tarz kitapları pek sevmem, ama kısa kısa öykülerle fena bir kitap değil. Bu arada fotoğraf tuz gölünden çektiğim bir kare. Pazar günü Çankırı'ya asker olan erkek kardeşimi görmeye gideceğiz. Herkese iyi tatiller diliyorum...

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun. Kendine dikkat et olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Asortik krep, ve sevgili Umurcuğum, çok teşekkür ederim. Ben aslında çok sık hasta olmuyorum ama bu sefer iyi salladı beni.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder