ELDEN ADAM...


Bu bizim kahramanımız "elden adam". Bilge önce elini koyup çiziyor, sonra gözler, fındık burun ve o inanılmaz kaşlar:))

Bazen dişlek, bazen tek dişli, ama hep adam... "Elden kız da yapsak mı?" desem de favorimiz adam şeklinde.


Bunlar da gülen parmaklarımız, geçenler de Beste'nin bloğunda okumuştum, aklıma geldi. Parmaklarımızı çizdik böyle, Bilge' nin çok hoşuna gitti:))



Gelelim ilk yüzme dersimize. Dün komşumuz ve oğlunu da alarak heyecanla gittik.Mayomuzu, bonemizi çok sevdik. Havuz çok kalabalıktı, hocalar gruplar halinde ders veriyorlardı. Bizimkilerin elinden tutup, götüren hocayla, o kalabalığa karışınca ben acayip panik oldum. Velileri de almıyorlar, arka taraftan bakabiliyorsunuz.

Bulunduğum yerden bu kadar görebiliyordum." Bonesine kırmızı bir gül mü diksem" diye geçirdim aklımdan:)) Bizim durduğumuz yerde demir yüksek bir kapı var, görevli kimseyi almıyor içeri. Bir ara baktım Bilge zıp zıp halinde, çişi gelmiş belli. Söyledim görevliye girdim içeri tuvalete götürmek için. Nasıl kızdı bana, "ben yüzeceğim,çişim yok "diye. Neyse hemen götürdüm tuvalete, çıkınca "oh be" dedi. Hemen koşa koşa yerini aldı havuzda. Suya alıştırma dersi yaptılar, ayak hareketleri. Ben gururla baktım, sanki olimpiyat şampiyonu oldu:)) Hocamız dalga geçti "akşama kadar kalsa, yüzerek çıkar burdan" diye. Ders sonrasında çok acıkmıştı, tıka basa benim şaşkın bakışlarım arasında yemek yedi. Servisle dönerken ayakta uyuyordu, ama akşama kadar gözünü bile kırpmadı. Saat 20:00 gibi uyuya kaldı. Biz de kocayla yaptığımız yemeğin yanına açtığımız kırmızı şarabımızla demlendik. Deliksiz uyumuşum, çok iyi geldi. sabahta kalktım yürüyüşümü yaptım. Bilge "Meraklı Minik" dergisine takıldı, kesiyor yapıştırıyor, birazdan ben de katılacağım kendisine...





Yorumlar

  1. Maşaallah, maşaallah. Sportif faaliyetler başlamış, hadi bakalım iyi bir yüzücü olsun kızımız.
    Ankara'ya geldim ki evin içi almış başını gidiyor, kolları sıvadım ama dizim pek fena. hafta sonu şirket çağırdım temizlik için. Bakalım ne eyleyecekler, küçük bir servet ödeyeceğim umarım iyi olur.
    Görüşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben, Bilge'nin hastasıyım. Ne yapsa, ne giyse yakısıyor. Bonesi, mayosu harika. Hadi bakalım Bilge öğrensin belki Ada'ya öğretir yüzmeyi gelecek yaza

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Leylakcığım, gelelim yardıma Bilge'yle. Servet falan harcama boşuna:))Gerçi toplamaktan çok dağıtırız ama hamaratız da yani...
    Sevgili Umurcuğum, kesinlikle gelecek yaz Ada' da gitmeli, beraber giderler belki. İlk ay öğrendikten sonra da devam ederiz belki, çok seviyor suyu...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder