OKUMAK, İZLEMEK, DİNLEMEK...

Başlıktan da anlaşıldığı üzere "üretmek" kelimesi bugünlerde rafa kalktı. Aslında kafamda bir sürü fikir var, ama hiç gücüm yok:( Sıcaklara ve hasta olmama bağlıyorum. Ofiste tüm malzemelerim bana, ben onlara bakıyorum... Bu kitaba bayıldı Bilge, bu günlerde evire çevire onu okuyoruz. Benim de hiç görmediğim hayvan resimleri ve bilgileri var içinde. Üzerinde hayvan resmi olan kitaplara, hayvanlı oyuncaklara bayılıyoruz. Biraz böceklerden çekiniyor onun dışında bir hayvandan korktuğunu görmedim. Evde Bilge' nin odasında kitaplığım var, bir de salonda. Geçenlerde Atatürk'ün resmi kayıtlara göre kütüphanesinde 4280 kitbı olduğunu öğrendim. Hayran olmamak elde değil. Şöyle bir baktım kitaplarıma 250 civarında benim (bunun 50 kadarı şiir kitabı), 50 civarında Bilge' nin kitabı var. Daha fazladır diye düşünmüştüm, hayal kırıklığına uğradım:(( Genelde okuyup, kitaplığıma öyle koyarım. Alıp da okumadığım kitap azdır. Demek ki az okuyorum dedim. Hızlanmalıyım...
Tabi bir de film izleme takıntım var. Bilge doğana kadar sinema, doğduktan sonra Dvd olarak izlediğim bir dolu fimim var. İtiraf ediyorum kitaplarımdan sayısı daha çok. Bu hafta "romantik komedi kuşağı" yaptım. Koca' da sever film izlemeyi ve genelde önce ben izlerim, sonra tekrar birlikte izleriz. (tuhaf değil mi) "Sevgililer Günü" filmi bir çok ünlünün oynadığı, komik bir filmdi. Karakterlerin hayatlarının birbiriyle bağlantısı güzel anlatılmıştı...

İtiraf ediyorum sırf George Clooney oynuyor diye aldığım bir filmdi, ama beklentimin çok üstünde çıktı:)) tavsiye ederim, izleyin...

25 yaşındaki bir adam ve 40 yaşındaki bir kadının aşkı... Adama bayıldım, çok romantik, çok düşünceli... Fena değildi, yanında çerez çepez ve diyet colayla bir akşamı doldurdu. Haftaya da bir "korku kuşağı" mı yapsam acaba? Bu arada bu günlerde Bilge'yle dilimizde hep bu şarkı. Keyifle söyleyip, dans ediyoruz...



Yorumlar

  1. Çok seviyorum senin kitap ve film yazılarını. Bu arada ne kadar şanslı Bilge, senin gibi bir annesi olduğu için. Baksana 250 kitabın beşte birini ona almışsın. Aman okusunlar, her konuda bilgileri ve fikirleri olsun, özellikle de kızlar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder