Bugün sabahtan Leylak Ablayla buluştuk. Çok güzel ve keyifli bir sohbetti. Bilge' nin bizi rahat bırakmamasına, cebime yönlendirdiğim ofis telefonlarına rağmen. İlk kez blog dünyasından biriyle buluşan benim için oldukça heyecanlıydı. Tam düşündüğüm gibi, yıllardır tanışıyormuşuz gibi... benim için doyumsuz bir sohbet oldu.

Bilge oyalansın diye bütün savaş aletlerimizi, Teddy' i hatta penguen dürbünümüzü bile götürdük yanımızda. Allah'tan Leylak Abla akıl etti parkta buluşmayı. Sohbetin sonuna doğru, benim çok sosyal kızım, kendinden küçük bir oğlana takıldı da, biz de rahat rahat konuşabildik:)) Fotoğraftaki güzel kitapları bize getşirmiş Leylak Ablam, sağolsun. İyi ki bulmuşum bloğunu, iyi ki tanımışım onu. Bilge de ben de bayıldık ona:)) Kocaman öpüyoruz seni Leylak Ablam güzel yanaklarından ve güzel yüreğinden, iyi ki varsın...

Yorumlar

  1. Jet hızındasın Sevdacım ya, ne ara gitin de yazıverdin bloga:)) Ben eve henüz girdim ve bilgisayarı açar açmaz yazınla karşılaştım. Sağol canım benim, o senin güzel düşüncelerin. Ben de seni tanımaktan çok mutlu oldum (tabi ki Bilge'yi de aman kızar sonra bana, 15 yaşındaki arkadaşına:). Tekrar görüşmek dileğiyle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Leylak ablacığım, bir de üstelik aradan su işini ve Bilge' nin karnını doyurma işini çıkarrtım iyi mi:))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sevda,
    Nasıl teşekkür etsem o nazik ve duyarlı teklifin için. Ada sayesinde öylme güzel insanlarla tanıştım ki. Sizler bana Ada'nın armağanısınız. Kendimi biraz daha iyi hissettiğim bir gün Ada'yı Bilge ablasıyla tanıştırmayı çok isterim. Onlar oynarken biz de oturur sohbet ederiz. Ne güzel olur değil mi? Ada, eminim bayılır Bilge ablasına. Ben de o güzel kızımın tatlı yanaklarından öpme şansını yakalarım.

    YanıtlaSil
  4. canım benim ne zaman istersen, nolur kendine iyi bak emi. Kıyamam sana, çocuklarımız hissettiklerimizi biz ne kadar saklarsak saklayalım fark ediyorlar. Ada için, bizler için sağlam duracağından eminim. Öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  5. Bloguma hoşgeldiniz Sevda Hanım. Herzaman beklerim. Ben de polimer kil seviyorum. Örnekler sunarız birbirimize değil mi? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili neduk, hoşbulduk bayıldım bloğunuza mutlaka görüşürüz, benden de sevgiler:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder