İŞİ ASTIK


Dün işi astık Bilge'yle. O bütün gün evde hopladı zıpladı, ben de "İstanbul Hatırası" nı bitirdim. Kitabın çok başında katillerle ilgili bir tahmin geçti aklımdan, sonuna kadar umarım yanlış tahmin etmişimdir dedim ama nafile. Buruk bir sonla tamamladım akşam saatlerinde. Aceleden bir temizlik ardından yemek derken, bir de şekeri fazla kaçan dondurma yaptım:((Ama Bilge' nin dondurma mekanı fotoğraftaki müşterimiz. İki güne bir ordayız...

Bu kolyeye hafta başında başlamıştım. Hafta sonlanırken bitirdim. Şöyle serin bir bahar akşamında tiril tiril beyaz bir elbisyle ne güzel olur dedim kilolarımı yok sayarak:))

Kimblir belki bir gün... Hala umutluyum yani:))

Bugün Özlem Uysaler' in Deli Kız Kapınızı Çaldı mı? kitabına başlamayı düşünüyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı olacak, ismine takılıp aldım. Bu aralar geceleri biraz serinledi gibi Ankara. Sabaha karşı üşüyerek uyanıyorum. Sanırım bir süre sonra kapı pencere kapatıp yatacağız. Ufak ufak bayramda Antalya' ya gitme proğramı yapmaya başladım, üstelik bu bayram kalabalık olacağız galiba. Bayramda kalabalık bir evden daha güzel bir şey düşünemiyorum...

Yorumlar

  1. Kolye çok güzel ama Bilge, her şeyden güzel. Öpüyorum onun tatlı yanacıklarından

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Umurcuğum, ikisinide ben yaptım hehehe:))
    Bizde öpüyoruz sizi...

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş... ama kolyeyi birde Bilge'nin boynunda görmek isteriz... :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Pıtırcık ın annesi, aslında Bilge gün içinde deli kızın çeyizi tarzında hepsini takıp dolaşıyor. Nedense fotoğraflamak gelmemiş aklıma, söz ilk bitirdiğim kolyeyi Bilge' nin gerdanında sergileyeceğim, sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder