KÜÇÜK BİR KAÇAMAK

Önceki hafta Çankırı' dan dönerken aklıma düşmüştü bu kaçamak. Hafta içi araştırıp, cuma sabahı Amasra' ya doğru yola koyulduk. 3-3,5 saat sürüyor denen yolu 5 saatte aldıktan ve ben artık "dağa tırmanıp duruyoruz, nasıl deniz göreceğiz anlamadım" derken, pat diye önümüze dikiliverdi Karadeniz...
Sahil kumlu ve bol güvercinliydi. Tam Bilge' likti yani. Elinde kovası denizden çıkıp kumlara, kumdan çıkıp denize oynadı durdu...

Bu arada size Teddy' i tanıştırayım, yaklaşık bir yıldır bizimle ama son günlerde popülaritesi arttı, nereye gitsek yanımızda:)) Bilge' nin "can dostu" beraber yatıp, beraber yemek yiyorlar. Tailde de bol bol güneşlendi.

50 Faktör güneş kremine baba faktörü de eklenince bu görüntü çıktı, ben de "abarttık mı" diye düşünüyorum şimdi:))




Amasra çok kalabalık olmasına rağmen sakindi. Bilge oyuncak köpeğini gezdirirken, gerçek köpekleri sevmeyi de ihmal etmedi...
İki plajı var bu manzaranın sağında ve solunda. Bilge kolluklarla "yüzebiliyooorrruuum" diye sevinç çığlıkları atarak, denizden çıkmak bilmedi.
Her yerde"Barış Akarsu" resimleri ve müzikleri var. Tabi bir de bu heykel...

Akşam üzeri Bilge'yi denizden çıkartıp, kumlarımızdan arındıktan sonra gezmeye çıktık.

Gün batımı ayrı bir güzel bu şehirde...


Denizi seyretmeyi kızım da benim gibi seviyor...

Apollo' ya bayıldık, kocaman cüssesiyle çok sevimliydi...

Barbun zamanı olduğunu gitmeden öğrenmiştim. Gün batımını izleyebileceğimiz bir yer ararken Çınar Restoran' a girdik. Balıklarımızdan, servisten ve manzaradan ziyadesiyle memnun kaldık. Özellikle isim veriyorum, onun dışındaki tüm Amasra esnafına sinir oldum. Özellikle yiyecek sektöründekilerin tamamen "cin olmadan adam çarpmaya çalışmaları" beni deli etti.

Güneşin batışı...

Pazar sabahı dönüş yolundan bir manzara...

Kendisini benim için feda edip, keçi gibi dağlara tırmanan Koca' nın topladığı böğürtlenler tarafımdan afiyetle mideye indirildi. Bu arada Koca ufak çaplı ayağını incitti :))

Amasra' ya giderken Mengen' den başka bir yerde durup sakın yemek yemeyin. Mengen'e kadar sabredin ve "Mengen Lezzet Dünyası"nda, Mengen mutfağının her çeşidini, güleryüzlü bir servis eşliğinde tadın. Kızınızda bahçedeki hayvanlarla oynasın...

Çok dinlendirici ve güzel bir hafta sonu oldu. Amasra doğa olarak çok güzel bir sahil kasabası. Ama dediğim gibi özellikle yiyecek sektöründeki esnaf rantı fark edip, "burayı nasıl bitiririz" çalışması içinde. Ordayken ve dönüşte karşılaştığım bir çok insan da benimle aynı görüşteydi. Bir daha gidersem apart tarzı bir yerde kalmak şartıyla olacak...Bu arada Bilge arabada şarkı söylememize izin vermiyor, oysa ne kadar keyiflidi:((



Yorumlar

  1. Pek keyifli olmuş bu kaçamak. Hele de Bilge'nin hayvan dostlarla bu kadar yakın olmasına bayıldım. Artık oyuncak köpek yerine gerçek bir dostu olma zamanı gelmiş galiba Bilge'nin, alır belki anne babası ;)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Oya; Teşekkür ederim yorumunuz için. Bilge 18 aylık olana kadar küçük bir pekinesle büyüdü.4 yıl anne babalık yaptık köpeğimize, ama Bilge doğunca çok bozuldu, sonra büyüdükçe Bilge bunu çok zorlamaya başladı. Üstüne binmeye, sağını solunu çok çekiştirmeye başladı, derken bizim köpek mutsuzluktan, tüylerini dökmeye, bilgeden köşe bucak kaçmaya başladı. biz de köpeğimize kıyamadığımız için iyi bir aileye vermek zorunda kaldık. Biraz daha büyümesini, sorumluluk almasını bekliyoruz ama bu arada evde su kaplumbağalarımız var, şimdilik onlarla idare ediyor:))

    YanıtlaSil
  3. Merak etmiştim sizi... Ne güzel eğlenmişsiniz. Ah Ada da büyüyüp Bilgeciğim gibi olsun, biz de düşelim yollara... Prenses, yine çok tatlı mayosuyla

    YanıtlaSil
  4. sevgili Umurcuğum, sağolasın canım, Ada' da kocaman oldu, yakındır yollara düşme zamanınız. Sakın kasma kendini, çocuklar gezmeyi çok seviyorlar zaten:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder