Misafirimizle birlikte birkaç gündür gezip tozuyoruz. Akşam üzeri Kuğulu Park' gittik. Hava çok güzeldi. Serin serin esen rüzgarda doyumsuzdu.
Yem satan kimse olmayınca kuşlar bize pek rağbet etmedi...

Bilge elindeki kekten verdi, ama kuşlar kek sevmiyormuş , bunu fark ettik.


Bilge ve kuzeni E. Ne güzelmiş evde bir genç kız olması. Keşke onbeşinde bir kızım olsaydı diye geçiriyorum sık sık aklımdan:)) Bilge gölge gibi peşinde dolanıp duruyor...

Bu alette rahat bir saat boyunca döndü, indiğinde hiç duraksamadan koşturmaya başladı. İnsan evladının baş dönmesi durumu büyüyünce oluyor sanırım:))

Bu fotoğrafta sıkıcı ve çooook sıcak pazar günü dışarı çıkma gafletimizden. İlk kez burda bir peyzaj firmasına uğradım. Tabi Antalya' dan sonra, hele de bu mevsimde çöl gibiydi. Rosmarin (biberiye) alacaktım. Amca inatla "salon çiçeği bizde bulunmaz " diyince içimden (yuhhh) diyerek Antalya' dan almaya karar verdim.


En son akşamı balkonda, mum ışığı eşliğinde bitirdik. Şimdi Anıtkabir' e gidiyoruz, Bayram coşkusunu yaşamak istiyorum. Yollar bomboş, umarım tıklım tıklımdır Anıtkabir. Herkesin bayramı kutlu olsun...

Yorumlar

  1. Çook güzel resimler...Evet her eve bi abla lazım bencede Bilge büyüyünce abla olur artık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Utku' nun Annesi, öncelikle hoşgeldiniz. Birkaç gündür hep dilimde evde genç bir kız olması ne güzel diye. Zaten kendinden ufak kimi görse ablalık yapmaya çalışıyor, gerçi kısa süreli ablalıklar bunlar ama keifli yinede. Şimdilik saltanatını sürüyor bakalım zaman ne gösterir, sevgilerle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder