İZLEMEK


Hafta sonu çok güzel bir hava vardı Ankara' da ama hiç dışarı çıkmak istemedik. Cumartesi rituelim olarak evi temizledim, çamaşırlar, yemek derken gün bitiverdi zaten. Pazar günüyse yaklaşan bayram ve düğün için alışverişe çıktık. İki alışveriş merkezine gittik, o korkunç kalabalığın ve uğultunun arasında dolaşırken, en sevindirici yanının ordan ayrılmak olduğunu düşündüm. Üstelik almak için gittiğimiz şeyler dışında bir sürü şey almış olarak bulduk kendimizi. Gerçi gereksiz şeyler değildi ama yinede gülesim geldi. Ordan uzun süredir görmediğim teyzeme gittik. Bilge çok mutlu oldu. Teyzem eski avizesinden çok güzel yeni bir avize yapmış artan malzemeleri bana verdi, bir tanede bana çıkar, bir iki eksiğim var onları alıp yapacağım. Hobi çeşitliliği konusunda bir teyzem bir de neduk:)) Teyzemin evine bayılıyorum her tarfı kendi yaptıklarıyla dolu ve yaptığı işin hakkını veriyor. Hiç boş durmuyor, bu ara tezhip ve gümüş işçiliği kurslarına gidiyor. Neduk deseniz zaten anlatmama gerek yok, ne zaman vakit bulsam onun bloğunda, arşivinde gezinirken buluyorum kendimi.
İzlemek başlığına gelince gittiğimiz alışveriş merkezinin alt katında buz pateni yapan çocukları gördük. Bilge "bende yapabilir miyiiiim, lütfeeen " diye atladı hemen. Kocanın sakat beli, benim hiç hevesli olmamam durumlarını düşününce "hadi biraz kenardan izleyelim" dedim. Baktık uzun uzun, bu arada sık sık önümüzde düşenleri gördük, kuğu gibi süzülenleri... Derken benim akıllı kızım" ben biraz daha büyüyünce yapayım, baksana çok zor" dedi. "Sen bilirsin, hazır olduğunu düşündüğünde yaparsın " dedim, biraz daha seyredip kalabalığa karıştık.




Yorumlar