LÖSEV ZİYARETİMİZ

Cumartesi günü Löseve gideceğimizden bahsetmiştim. Sevgili Tülin Abla' yla orda buluşmaya karar vermiştik. Sabahtan ben kargo peşine düştüm. İstanbul' dan Sevgili Mustafa İlgün Eze Triko' nun sahibi Lösev için bir paket yollayacaktı, kargoyu bulup açınca şok oldum. Tam 40 adet kazak koymuştu içine , hepsi ambalajında, o kadar mutlu oldum ki anlatacak kelime bulamıyorum. Mustafa Bey' in bu bağışına aracılık etmek inanın çok güzeldi, burdan kendisine sonsuz teşekkürlerimi yolluyorum. Ayrıca güzel yelekleri ve benim ördüğüm atkı ve bereleri biraz da kullanılmış ama yepyeni görünen kıyafetleri toplayıp götürdük Bilge'yle. Nasıl güzel yardım etti kızım bana. Lösev'in irtibat bürosuna vardığımızda herkesle de arkadaş oluverdi Tülin Abla'yı beklerken. Tülin Abla arkadaşlarıyla geldi, onun sayesinde sevgili Nazan' la tanışma şansım oldu. Çıkışta bir pastaneye oturduk ve doyumsuz bir sohbete başladık. En son Bilge biraz arıza çıkarana kadar aralıksız, sıcacık bir sohbetimiz oldu. Bilge' de Allah için çok anlayışlıydı, tüm gün melek gibiydi, artık günün sonuna doğru "o kadarcık arıza kadı kızında da olur "dedirtti bana. Dönüşte takside yardımlaşmanın verdiği müthiş duygu, yepyeni iki insan tanımanın verdiği ikinci müthiş duygu sardı sarmaladı ve ağzım kulaklarımda eve geldim. Bu arada Tülin Abla ve Nazanın hediyelerine bayıldık. İyi ki varsınız, iyiki sizin gibi insanları tanıma şansım oldu...

Yorumlar

  1. Nasıl tatlı, ne kadar özel insanlarsınız siz... İyi ki varsınız. Bu kadar iyi olduğun ve böylesi bir çocuk yetiştirdiğin için kendi adıma teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Umurcuğum canım benim,sen ne güzel bir insansın bu güzel sözlerin benim için o kadar kıymetli o kadar güzel ki, canım çok teşekkür ediyorum Ada' ya ve sana ve tabiki efeye kocaman öpücükler yolluyoruz

    YanıtlaSil
  3. harika bir iş yapmışsınız, gönülden kutlarım sizi, ne mutlu insanları böylesi sevindirmek sizin adınıza :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nilay, teşekkür ederim, inanın o kadar güzel bir duygu ki tarife etmeye kelime bulamıyorum. Bundan sonra umarım çok daha güzel yardımlar yapabiliriz.

    YanıtlaSil
  5. DUYGULARINMIZ KARŞILIKLI SEVDA.
    Bilge yi de çok sevdik biz.

    YanıtlaSil
  6. Bende seni ve tatlı cimcimeyi tanıdığıma çok sevindim Bilge..Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  7. Ayy siz yine insan çatlatmaya mı çalışıyorsunuz? Şaka bir yana Tülinciğin ve Nazancığımla buluşmanızı kıskanmadım desem yalan olur da böylesi güzel bir gün geçirmek isterdim sizlerle. Emeklerinize yüreklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Tülin Abla ve Nazan çok tatlısınız, yine tekrarlıyorum sizi tanıdığıma çok sevindim, en kısa zamanda tekrar görüşmek isteriz
    Sevgili Fimma; keşke olabilseydin yanımızda, bir dahakine bekleriz ama biliyorum ki yüreğin bizimle, sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder