YENİ KOLYELERİM


Bu cicilerimi yeni yaptım, bu arada elimdeki kolyelerin büyük bir çoğunluğu Antalya' ya satılmak üzere gitti. Elimin altında bir sürü kolye görmeye alışkın olan bana çok çok ağır geldi bu durum:)) Hemen yapmaya koyuldum. Fotoğraflarımın net çıkmamasından şikayet edip suçu kendimde atıyordum ya, sonunda sebebini buldum. Geçen sene ucuza aldığım fotoğraf makinamın makro ayarının olmadığını öğrenmiş bulunmaktayım. 10 megapiksel çözünürlük,4x zoom diye aldanmışım. Didik didik ettim makrosu yok, bu da bana ders olsun. Şimdik para biriktirip iyi bir makina alacağım, hırs yaptım:))
Bilge' e birkaç gündür yatağını kendi düzeltiyor, sonra da hiçbirimizi üzerine oturtmuyor. Oysa ben düzelttiğim zaman çıkar üstüne zıp zıp zıplardı. "Üstüne çıkıp zıplasana " diyince, "olmaz ben onu zor düzelttim " diyor kerata. Bir de oda düzeltme hikayemiz var, anladımki söyleyerek ya da söylenerek olmuyor bu iş. Kaderime razı olup, sessizce kendim düzeltirken "ben de yardım edeyim bari "diye gelip, tutuyor bir işin ucundan. Hayretle bakakalıyorum tabi. Albümlere bakarken özellikle benim çocukluk fotoğraflarıma "ben nerdeyim, neden yokum" diyor, henüz doğmamış olmayı anlayamadı. Sabah onun yanında uyanıp "ne ara geldim buraya" diye sorunca, Koca çok güzel anlatıyor; "Bilge annnnnnneeeee diyor, sen gözlerin kapalı yastığını alıp gidiyorsun" diye. Ben dönüyorum yer cücesine "niye uyutmuyorsun yav beni", bakıyor kocaman siyah gözleriyle, minik eli de yanağımda" ama kuzuuuum ben seninle uyumak istiyorum" gel de yeme bu cüceyi şimdi. Bir de dolmuş diyoloğlarımız var aynen yazıyorum,
Bilge : anne bana "meeee" desene
ben : "meeee" (tabi sessizce)
Bilge: kuzuuuum
ben: :)))
Bilge: annne "ai ai ai" desene
ben: hayır demeyeceğim
Bilge : ama anneeee
ben çaresiz: ai ai ai
Bilge: eşeeeeeğğğim benim
ben::(((
Bilge: annnee "mööö" desene
Ben: yok artıııııkkk.
yanda oturan çaktırmadan kikirdemekte...arkadakileri göremiyorum Allahtan...

Yorumlar

Yorum Gönder