HAFTA SONU

Hafta sonu nasıl geçti , "tuhaftı "diyebilirim.Cumartesi çok güzeldi, günlerdir yüzünü görmediğimiz güneşle birlikte buraya gittik. Üç aydır Bilge jimnastik kursuna gidiyor biliyorsunuz ve kurs bize çok uzak. İdare ederiz diye düşünürken, havaların iyice soğuması bu düşüncemi yerle bir etti. Bir arkadaşımızın tavsiyesiyle bir deneyelim diye buraya gittik. Saat onikiden , dörde kadar süren bir atölye çalışması. İlk baleyle başlıyorlar, ardından resim, heykel, seramik ve en son dramayla bitiriyorlar. Böyle bakınca çok uzun ve yorucu görünüyor ama ilk gün Bilge çok keyifliydi. Önümüzdeki hafta müzikle ilgili bazı testler yapılacak yeteneğini ölçmek için, sonra karar vereceğiz. Haftada birgün buraya devam edeceğiz gibi görünüyor.
Bu arada Bilge' nin bir haftadır devam eden rahatsızlığı pazar günü sabaha karşı kulak ağrısına dönüşmüş şekilde yatağımızdan fırlattı bizi. Hastahanenin acil servisine götürdük, antibiyotiğimizi alıp döndük. İlacı aldıktan yarım saat sonra keyfi yerine geldi, ama biz çok üzüldük.Koca kahvaltı hazırlayana kadar biraz uyudum, ardından kahvaltımızı yaptık ve koca yattı. Eve şöyle bir baktım, hiç halim yok, hava dersen grinin tam grisi. "Ejderha Dövmeli Kız " kitabını bitirdim, ardından filmini izledim. Kitap daha güzeldi. Kitabı okurken kafamdaki kızla, filmdeki kız nerdeyse aynıydı.

Ardından 21.gr. filmini izledim. Sevgili Leylak Ablam ve Umur bahsetmişlerdi bu filmden, gerçekten güzel ve etkileyici bir filmdi.
Antalya' dan getirdiğimden beri yaşatmayı başaramadığım artık üçüncü denemem olan küçük arap saçım bu sefer yerini sevdi sanırım. Ufacık yeşil dallar fışkırtmaya başladı, beni mutlu eden.
Sonbaharda fışkıran domates fideleri, içeri almama rağmen boyunlarını büktüler. Biliyordum aslında öyle olacağını ama yine burkuldu içim. Ejderha Dövmeli Kız' ın ikinci kitabına başalamadan Alexandra Cavelius' un Leyla kitabıyla biraz ara verip devam edeyim dedim.
Bu arada atlayamayacağım bir gelişme var hayatımızda. Bizimle aynı işi yapan bir şirketle birleşme kararı aldık. Umarım Allah utandırmaz ve hayırlı olur. Koca bu konuda çok hevesli. Onların ofisleri daha büyük olduğu için bizimkini kapatıyoruz. Bilge' yle sürekli gitmemizde gerekmeyecek. Biz de artık ev hatunlarına katılıyoruz. Çok vaktimiz olacak ve bu vakti dolu dolu geçireceğiz diye umuyorum...

Yorumlar

  1. Haydi hayırlı olsun o zaman Sevdacım. Umarım iyi olur, bol kazançlar, hayırlı işler olsun. Zamanın da sana kalır oh ne güzel.
    Bilgeciğe geçmiş olsun, benim yiğen de geçen hafta o dertten muzdaripti, sarstı bayağı çocuğu. Ben de hafta sonunu ardarda 4 film izleyerek geçirdim ve kendime yuh dedim:))
    Öpüyorum seni, görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun arkadaşım yeni gelişmeler.. Bu arada Inarrutu'nun yeni filmi geliyormuş sinemaya.. ben de dün gördüm

    YanıtlaSil
  3. Deli Hatuncuğum az evvel senin sayfanı karman çorman duygularla okudum, kıyamam sana.bu arada teşekkür ederim, sinemaya gitme olayı şuan hayal olsada haber çok iyi.
    Leylak Ablam sağolasın, yeğenede geçmiş olsun kıyamam, hastanedeki çocukların çoğu bizim gibi kulak ağrısından gelmişlerdi. Benim rekorum 6 film ama sonrasında normale dönmem zaman alıyor:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder