RENKLİ BİR GÜN

Dün Bilge' yle, Flamingo Pastanesi' ne gittik. Leylak Dalı ve Kaymaklı Kadayıf' la güzel ve keyifli saatler geçirdik. Bu sohbetler öyle güzel ve doyumsuz oluyorki. Yıllardır tanıdığın biriyle bile bazen böyle samimi konuşamıyorsun. Hele de benim gibi arkadaş fakiri bir tip için çok kıymetli zamanlar. Bilge sohbetimiz sırasında beni bile şaşırtacak derecede sakindi. Sonunda "artık gidelim" diyince, vaktidir diyerek ayaklandık. Kaymaklı kadayıfla vedalaştık, Leylak Ablanın elinden tutup Beğendiğe gittik. Onu da orda azat ettik, yeni açılan oyun parkını fark ettik. Bilge gün içerisindeki güzel hareketlerinden dolayı ödüllendirilerek bu topların arasında buldu kendini. Görevli telefon numaramı aldı, isterseniz siz dolaşın dedi, ama nerde bende o yürek. Yakındaki kitap reyonunu gezdim, üç kitap aldım. Sonra Bilge' yi ikna etmeye çalıştım, çıktığımızda yanakları kıpkırmızıydı:)) Eve geldik, 33 yaşımın sonuna doğru hayatımda ilk kez kereviz yemeği yaptım ve tek başıma yedim. Evdeki sütçül Bilge'yle, etçil Koca burun büktüler. Oh ben de afiyetle yedim hepsini.
Günün bombası Bilge ressam olmaya karar vermiş, dün akşamdan beri ilk kişisel sergisini açacak kadar suluboya resim yaptı, hala da yapıyor...

Yorumlar

  1. Bilge dün gerçekten ödülü hak edecek kadar olgundu, öperim onu. Ay bu top havuzu beğendikte mi açılmış, hemen minik yiğeni götürmeli bayılır.
    Dün çok güzel bir gündü Sevdacım, iyi ki tanımışım sizleri:))

    YanıtlaSil
  2. Leylak Ablam süpersin, dünkü kahkahalarıma bugünkü telefon konuşmamızdakilerde eklenince Ankara' nın sevimsiz havası bile vız geldi bana, iyiki varsın, öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Nazar boncuğu takmak lazım bilge kuzuya, hiç bunaltmadan oturdu bizimle, iyi ki buluştuk, devamı gelsin tez vakitte.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder