HAFTAYI BİTİRİRKEN

Bu hafta nasıl geçti anlamadım, bir tarftan ofis işleri, bir taraftan benim işlerim derken, oldukça verimli geçti.

Bu minik kolye uçlarını yaptım, kordon olarak zincir kullandım. Yaklaşık 40 cm. uzunlukta tuttum.

Boş kaldıkça makaradan kordonlar örüyorum. Kıvır, çevir, ekle ve tak dediğim yöntemle hafiften parmak uçlarımı kızartarak bu tarz kolyeler çıkıyor ortaya.Elde kalan boncukları, mumlu iplikleri değerlendirmek için iyi bir yöntem.

Aslında bu uçlardan bir tepsi yaptım:))

Yarın biraz zincir alacağım, elimde zincir kalmadı.

Minik aparatlarla çalışmak hem daha keyifli, hem daha kolay geldi bana.



Bugün bir tepsi daha yapmak niyetindeyim. Bu arada takılarımı Ankara' da da satılmak üzere bir arkadaşla anlaştık. Orası için hazırlık yapmam lazım.Keyfe keder yapmaya alışık olduğunuz bir uğraşı paraya çevirmek aslında çok güzel, ama bir o kadar da insanı geren bir durum. Ben böyle düşünürken, kendi işimizle ilgili endüstriyel parça satan bir arkadaş dün yaptklarımın üstüne geldi. Oturdu çoğunu fotoğrafladı, "çok beğendim İstanbul' da bu işlerle ilgilenen bir arkadaşıma göstereyim" dedi. Ben şaşkın tabi, "olur" dedim. Bu gelişmeler ayrıca beni mutlu etti. Ne kadar dillendirmese de insan, yaptıklarının takdir görmesi gurur verici.
Neyse daha fazla şımarmadan işlerimin başına döneyim.
Kızımla birlikte herkese sağlıklı ve keyifli bir hafta sonu diliyor kocaman öpüyoruz.



Yorumlar

  1. Benim bunlardan var kiiii, hem de en güzellerinden:)) Geçen gün gri olanı taktım arkadaşım çok beğendi. Bir kez daha ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Leylak Ablam; :))))güle güle kullan, canım benim.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, ellerine sağlık sevgili bilgenin annesi...Bol satışlar diliyorum sana...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Fimma, Buğdayım ve gülcenin annesi çok sağolun arkadaşlarım, sizin gülleğiniz.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş,ellerinize sağlık..

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder