NELER YAPTIM

Fotoğraflardan da görüldüğü üzere bu günlerde polimer kille uğraşıyorum, gerçi bir tane de kum boncuk kolye var elimde, kendisi bitti küpeleri kaldı.
Bu kolye 40 cm. uzunluğunda ucu' da 25 kr. kadar, ipekle birleşince bu çıktı ortaya. Metal aparata kili çalışmak daha keyifli geliyor bana.


Bu yüzük aparatının taşı düşmüştü, Bilge' nin oyuncak sepetinin dibinde buldum.


Minik güllerle kapladım, hoop fırına. Sonuç beni mutlu etti.


Daha önce kolyesi ve yüzüğünü yapmıştım. Küpe deneyim diyordum. Bunlarda 50 kr. büyüklüğünde. Aslında 50.kr la çektiğim fotoğrafta vardı ama eklerken uçtu bir yerlere.

Farklı renk denemelerim devam edecek. Yaptıkça keyif veren, şunu da yapayım bunu da yapayım dedirten bir şey bu:))

Bu kolyeyi uzun tuttum, 60cm. kadar kordon boyu var. Yine dış çerçeve metal, içine gülleri ve yaprakları koydum.

Bu arada hiçbirini verniklemedim, verniğim donmuş:)) hafta sonu yeni vernik alacağım.
Şimdi çayımı alıp "Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu" kitabımı açıp, kalan son elli sayfayı okuyacağım.








Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. En sevdiğim takılardan yapmışsın. Sakın parlak vernik sıkma e mi? Böyle matken güzel bunlar. Parlayınca basitleşiveriyorlar.
    Son postun açlmıyor, okuyamadım??????:))))

    YanıtlaSil
  2. Süperrrrrrrr, ve mor yapmışsın çok güzel olmuş...En son kolyeye de bayıldım doğrusu. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nedret Ablacığım; senin gibi bir ustadan bu güzel sözleri duymak henüz bir çekirge olan beni çok mutlu etti. Yanlış bir işlem yaptım ondandır açılmaması:))
    Sevgili Buğdayım; beğendiğine sevindim canım benim, öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  4. Sevdacığım bayıldım bunlara..Mor güllü takım, ilk eklediğin kolye ayrıca hoşuma gitti.Çok zevklisin, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder