PARLAK YILDIZ

Dün Bilge'yle tembelliğin dibine vurduk. Burnumuzu bile dışarı çıkartmadığımız gibi, akşama kadar da pijamalarla dolaştık evde. O odasında oyuncaklarıyla oynamaya daldı, ben de bu güzel filmi izledim." Parlak Yıldız" filmi İngiliz şair Jhon Keats 'in hayatının son dönemini anlatan bir film. Filmde öyle mükemmel manzaralar, rengarenk kelebekler ve müthiş şiirler vardı. Bana çok iyi geldi.
Karlar ufaktan erimeye başladı, kalanlarsa cam gibi. Yürürken bir anda poponuzun üstünde bulabiliyorsunuz kendinizi (henüz başımıza gelmedi ama aklıma geliyorya yakındır başıma gelmesi) Gözlerim yeşile öyle hasretki, bazen ılık bahar günlerini düşünüyorum. Atmışım lahana katlarımı, sıcak güneşin altında gülümsüyorum. Mis gibi çiçek kokusu geliyor burnuma, yemyeşil ağaçlara sırtımı yaslıyorum, kızım çiçek topluyor...
Neyse sıcak çayımı içip, sokaktan geçenlere bakayım bari...

Yorumlar