ÇOK KEYİFSİZİM

Tam beş gün boyunca bloğuma giremedim. Kızıma bir günce olması niyetiyle açtığım bu bloğda, kızıma saçma sapan nedenden yasaklı olmanın anısı kaldı...
Bugün açabildim ama yarın ne olacak bilmiyorum. O kadar alışmışım ki buraya, kendimi inanılmaz yalnız hissettim.
Bu süreçte Sevgili Leylak Dalı , Mavi Balon ve biz güzel bir Kale gezisi yaptık. Sevgili Şeniz' i tanıdık, Kale' yi ilk kez gezdik. Çok güzel bir gün geçirdik. İyiki tanımışım dedim...
Bulut Gölgesi Tülin Abla' yla buluştuk hafta sonu, Siirt' e gidecek kırtasiye yardımımızı teslim ettik. Burnumun dibindeki dawn sendromlu insanların çalıştığı bir cafede oturduk. Tülin Abla bahsetmese hiç bilmeyecektik. Bize getirdiği hediyelere bayıldık. Yıllardır süren bir tanışıklıkmış tadında bir sohbete koyulduk. Hayata duruşuna birkez daha hayran kaldım, iyiki tanımışım dedim...
Dün elim kolum bağlı diye düşünürken Facebook' da bloğuma girmediğimi yazdığım durumuma anında Buğday Tanesi Dilek' ten hemen bir yorum geldi " ben de aynı durumdayım " diye, ardından Deli Anne'nin yorumu geldi, yalnız değilim. İyiki tanımışım dedim...
Buğday Tanesi en son yazısında benim doğum günümden bahsediyordu. Leylak Dalı Kale' de gezmemizi kızımın güzel fotoğrafları ve muhteşem anlatımıyla anlatmıştı. Bulut gölgesi keyifli günümüzün fotoğrafını koymuştu yazısına ve ben bunlara yorum bile yazamadım. Beş yaşındaki kızıma şuan bunları anlatamam biliyorum ama ileride anlatırken nasıl bir mantıklı açıklama bulacağımı bilmiyorum.
Neyse yukarıda ki fotoğraftaki cicileri ben yaptım, yapmaya da devam ediyorum.Makina dikişi bilmediğim için elde dikiyorum. 16 Nisanda Löseve götüreceğimiz oyuncak kampanyası için. Elimde kalıp yoktu, kediler için Sevgili Banu Abla' nın Bilge' ye gönderdiği kedicik July bana modellik yaptı, yıldız ve balıklar tamamen doğaçlama. Kızım da kullanmadığı oyuncaklarını ayırdı, baya yüklü bir bağış yapacak:))
Bu sabah kar yağıyor, ufak ufak... Ben hala baharı bekliyorum...

Yorumlar

  1. Bende baharı bekliyorum Sevda.Duygularıma tercüman olmuşsun,hem blogların kapanması hem dünya gündemi hemde hava..Hafta sonu aklım sizde kaldı.Ne yazıkki katılamadım.İnşallah bir dahaki sefere buluşuruz, olmadı Lösev'de görüşürüz.Oyuncaklar güzel olmuş, bende hazırlıyorum daha dikemedim..Bilgeyi öp benim için...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tülin ablacığım, sen cesaretlendirmesen yapamam diye hiç başlamayacaktım, ama çok keyif aldım
    Sevgili Nazan; biz daha sık görüşme kararı aldık, eminim kısa zamanda görüşürüz özledik hem seni.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, tekrar bloglara girebilmek çok güzel. Ben de seni ve tatlı kızını tanıdığım için çok mutlu oldum. Güzel bir gün ve hediyelerin için çok teşekkür ederim. Görüşmek dileğimle..Bilgeyi de öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Yazdığım yorum kayboldu:( Sevgili Sevdacığım Tülin'i şahsen tanımadan o cıvıl cıvıl sesi ile o güzel yüreğini sevdim ben ve senin yazdıkların bu sevgimi daha bir pekiştirdi. Ehh pek yakında bizim de yüzbeyüz tanışacağımız günler uzak değil bu yüzden kıskanmadım bu defa hiçbirinizi, umarım seninle ve zeytin gözlü kızınla da bir gün tanışır kocaman bir aile oluruz.

    YanıtlaSil
  5. Şımardım ,şımardım ben sayenizde.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Fiamma; inan söylediğin gibi cıvıl cıvıl, samimi, zarif bir kadın o. İnan bugün birkez daha aslında kocaman bir aile olduğumuzu hissettim. Beş gün bloğa giremeyince kapı önüne konmuş kedi yavrusu gibi hissetmiştim:)))
    Allah ayırmasın bizleri
    Sevgili Tülin Abla lütfen doya doya şımar hakediyorsun:))

    YanıtlaSil
  7. Ay burada da kar var, sis var, yeter diyorum yaaaani :((
    Oyuncaklar ne güzel oluyor, ellerine sağlık:) Tülincim, gönlü zengin, melek dostum benim, doğrusu kıskandım birlikte olmanızı :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder