BİRAZ ÖNCE

Biraz önce ayaklarımı uzatmış Atlas Dergisi' ni karıştırırken, Koca bir makinayla boğuşurken, baktım Bilge bu halde.
Cikciğin soyadınıda "Limon" koydu. Birbirlerini o kadar seviyorlar ki. Önceleri eline alınca kalbi pıt pıt atan Cikcik şimdilerde Bilge' nin elinde nerdeyse takla atıyor.
Çocuklar ne güzel, ne saf, ne müthişler. Korkuyu, önyargıyı bilmeden avcunun içinde başka bir canlıyı tutarken, dudaklarından dökülen kahkahanın yüreğinden geldiğini hissettiryorlar insana. Öyle keyifliki onları izlemek, dünyanın en güzel manzarasına eş. Tüm kötülükleri, olumsuzlukları, umutsuzlukları silip atıyor kafanızdan...

Yorumlar

  1. Son karedeki gibi tutmasın sevdacım bizi pet shoptaki abi uyarmıştı, işaret parmağını uzatıp oraya kondursun yoksa bizimkiler de aynen böyle avuçlayıp birlikte yatma planlarındaydılar:))))

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker !!!
    Soyadını da çok sevdim:) hep gülsün tatlı kızınız...

    YanıtlaSil
  3. Kaymaklı kadayıfım, koptum gülmekten bence de plan o, söylerim kendisine:))
    Baykuş gözüyle; sağolun tüm çocuklar gülsün hatta onlar gülerken biz de onlara bakıp gülelim

    YanıtlaSil
  4. İkisi de cikcik bunların Sevda.

    Bak etsy de ne gördüm.Sen bunlardan yaparsın.Hem de alasını.Fiyatı iyi.Yapsana fimo ile örgü aparatları.
    http://www.etsy.com/listing/33361990/sock-monkey-stitch-markers-for-knitting)
    İş çıkadım başına :))

    YanıtlaSil
  5. Bilgenin gülümsemesi beni de güldürüyor, sinerji oluşturuyor.Yğzğnden hiç eksilmesin o gülücükler... Hayvanlar bile hissediyor onların o temiz ruhlarını.

    YanıtlaSil
  6. hayvanlardan ürkmemesi ne güzel...hayvanları sevmek demek insanın kalbinin sevgiyle dolu olması demek...Keşke büyüklerde bu kadar cesur olsa da sevmeyi öğrense...

    YanıtlaSil
  7. Tülin Ablacığım deneyeceğim en kısa zamanda, çok şirinler gerçi Bilge' nin elinden nasıl kurtarırım bilemiyorum ama:))

    YanıtlaSil
  8. Fiammacığım sağolasın ne güzel sözler bunlar.

    YanıtlaSil
  9. İçimizdeki karnaval; Bilge' nin hayvan sevgisinin temelinde 2 yaşına kadarevde köpeğimizin olması yatıyor bence. Hiç bir hayvandan, böcekten korkmuyor buda bizi çok mutlu ediyor. Ben onun kadar haşır neşir olamıyorum kuşla mesela. Sevgi konusnda çok haklısın, en azından çocuklarımıza bu sevgiyi verebilmeliyiz bence

    YanıtlaSil

Yorum Gönder