YAĞMUR, UZAKATAN GELEN DOST VE GÜZEL BİR GÜN

Pazar günü üniversite yıllarından elimde kalan tek dostum geldi. Daha evvel bahsetmiştim Kayseri' de yaşıyor kendisi. Öğlene doğru onu alıp Mogan Park' a gittik. Hava sabahtan limoniydi, ardından doluyla karışık acayip şiddetli bir yağmur bindirdi.

Gölde ördekler, martılar, öyle güzellerdiki, bakmaya doyamadık. Bilge ördeklerin ve kutup ayılarının yağlı oldukları için üşümedikleri bilgisini vererek bizi aydınlattı:))
Sonra aldı eline kağıdı kalemi ördek çimeye başladı...
Yağmurdan kaçıp sakin bir AVM' ye attık kendimizi. Birkaç dvd aldık, müzik aletlerini denedik, teknolojinin hızına yine şaşırıp, kendimizi yaşlı hissettik:))


Dostluk güzel şey, kıymetli. Arada mesafeler olsada, öyle güçlü bir duyguki dostluk, kaldığın yerden devam edebiliyorsun. Göz göze geldiğinde kelimelere bile gerek kalmıyor.

Bugün de Kale' yi gezdireceğim, bolca kaybolacağımızdan eminim. Hava da o kadar sevimsiz ki...


P.s: Önceki yazıda bahsettiğim annemizin ameliyatı başarıyla yapıldı. Bebişte anne de iyiler. Dün taburcu oldular, umarım tedavi süreci de iyi geçer.

Yorumlar

  1. Sevdacım, hafta sonunu o kadar yoğun yaşadım ki geçmiş olsun deyip şifa dileme fırsatım olmadı yakınınıza. Şimdi ameliyatın başarılı geçtiğini okuyunca çok sevindim, umarım herşey yolunda gider.
    Haklısın hava rezalet, ben de yarın Lale'yi bekliyorum İstanbul'dan, bakalım hava ne sürprizler yapacak bize. öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Leylak Ablacığım, sağolasın canım benim, benim de misafirim vardı, kızcağızı ıslata ıslata dolaştırdım iki gündür:))

    YanıtlaSil
  3. Sevdam, önce Bilgeciğimi benim için bir öp, biraz da mıncıkla, adı üstünde, Bilge, tabii ki sizlere bilgi verecek :)
    Duacıyım, anneciği bebişine bağışlasın yüce Rabbim, sağlığına kavuşsun biran önce...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banu Ablacığım; canım benim sağolasın, birtanesin sen. Bilgeyi yalayıp yuttum, dedim banu abla için mıncıklıyorum seni, o da "oluur" dedi.
    Tülin ablam:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder