YENİ AYRAÇLARIM


Geçenlerde teyzemin tezhip çalışmalarını görüp çok beğendiğimden bahsetmiştimya, içimde kalmasın dedim.
Oturdum, çizdim, boyadım.
Pvc' yle kaplattım, sevdim ben bunları. Uçlarına püsküller yapacağım, dayanamadım paylaşayım dedim. Artık eşe dosta verecek yeni bir hediye alternatifim daha oldu:))
Biraz da polimer kil çalıştım, bu uçları yaptım. Uygun kordonlar öreceğim bugün.
Dün işe gelmedim güya evde dinlenecektim. Feci bir boğaz ağrısı çekiyorum yaklaşık bir haftadır.
Bilge Hanım apartmandaki bütün çocuları topladı başıma, akşama kadar bıcır bıcır bıcırdadılar. Yetmezmiş gibi üç ev dolaştı üstüne. Zaten halim yoktu, saldım çayıra oldu. Akşam ezan okunurken gidip topladım, hala bana sitem ediyordu "biraz daha oynasam ne olurdu" diye:))

Yorumlar

  1. Bayıldım o ayraçlara kafamda şimşek çaktı dantelden yapılanını görmüştüm biraz yapıvereyim bende :))

    YanıtlaSil
  2. Evet işte budur, yap tabi şenizim:)))

    YanıtlaSil
  3. ayraçlar çok güzel olmuş acaba pano da yapsan mı yine böyle Türk motifleriyle?ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Noblesse, beğendiğine sevindim, gerçek tezhip malzemeleri ve desenleriyle yapılanları gördüğüm için pano yapmaya eğitimini almadan cesaret edemem. Benimki biraz hevesimi dindirmek için yapılmış işler oldu:))

    YanıtlaSil
  6. Sevgili dilek teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar canım,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar. Çizimin de güzel maşallah. Tam 10 parmağında 10 marifet olanlardansın:))) Geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel yapmışsın Sevda, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Kitap ayraçların çok güzel olmuş ama bilgenin gezip tozmaktan eli değmemiş, yardım alamadığından mı bunaldın yoksa?:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder