OYALANMA

Haber bültenlerini izliyorum, nette dolaşıyorum, duyduklarımın okuduklarımın daha kötü olmamasını diliyorum. Dün ofisteki malzemelerimin olduğu bölümü toparladım, ama nasıl toparladım hiç bilmiyorum. Elim dolu olursa kafam biraz boşalır diye yine kordonlar ördüm, hazır malzemeleri ekleyiverdim ucuna. Bunlar küpeydi, kolye oldular.
O kadar çok ördüm ki, baktım kızımın okul çıkışı saati gelmiş, gittim aldım. Kendimi mutfağa attım, o da bana uydu. Ben zeytinyağlı yaptım, o çorba karıştırdı. Bir de okulda pazartesiye kadar ezberlenecek üç şiiri tekrarlayıp durduk. Ezberlemeyi okumak zannetti, elinde kağıtlar, ezberlediği şiirleri söylerken nasıl sevinçli, "okumayı öğrendim bak" dedi. " Okumayı öğrenmedin, malesef ezberlemeyi öğrendin " derken içim acıdı, ana sınıfı çocuğuna papağan muamelesi yapmanın belki eğitimci gözüyle bir mantığı vardır ama benim içimi burktu:(((

Yorumlar