DOĞUM GÜNÜM

Dün benim doğum günümdü, sabah güzel bir dost sesiyle başladı gün. Aslında doğum günlerimi de bayram günleri gibi sevmiyorum, kendimi çok yalnız hissettiriyor, biliyorum yalnız değilim ama bu histen kurtulamıyorum o gün. 35 oldum, kocaman bir otuz beş. Ailemdeki yaş ortalamasını düşününce, yolun yarısını çoktan aştım. Babamı kaybettiğim yaşa doğru yaklaşıyorum. İki kere ikiyi hesap makinesi olmadan toplayıp çarpamayan beynim garip, hesaplar yapıyor. Kovalıyorum bu düşüncelerimi, dün sevgili kızım beni yemeğe götürdü. keyifli bir yemek yedik kurstan sonra. Sevgili Kocam şehir dışındaydı, gece çok geç geldi. Sabah erkenden uyandırdılar beni, düşürdüler yola. Hediyemi aldılar (yeni bir telefon), pastamı da aldılar. Birazdan eve gideceğiz. Çekirdek mi , soğan cücüğü mü  desem aile modeli olarak kutlamamızı yapacağız. Yaşım otuz beş oldu,şikayet etmiyorum, sadece bira korkuyorum normal mi sizce:))

Yorumlar

  1. Deli mi ne? 35 den korkarsan sonra nolcek:)) Hayat kırkından sonra başlar yavri, sıkma canını:))
    Bir kez daha iyi ki doğdun.....

    YanıtlaSil
  2. O soğan cücüğü ailenle sırtın yere gelmez merak etme. Allah ayırmasın. 35 de yaş mı ayol? Hatta cücüğe bir kat daha eklenebilir yâni:))) Mutlu, sağlıklı nice yaşlara...

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla,huzurla ereceğin çok çok yaşların olsun.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  4. Sevdaaam, 35 i20 geçen biri olarak, yok şekerim korkulacak hiiiç bişi yok, tam tersi, herşey daha da güzelleşiyor...

    YanıtlaSil
  5. Bu arada, yorumlara cevap vermeden önce yorum ayarlarından pop-up pencere yerine gömülü olanı seçermisin, çünkü bu pencerede takip etme butonu yok :(

    YanıtlaSil
  6. İyiki doğdun bilge ve annesi :) soğan cücüyü (benzetmeye bayıldım :)olan ailenle daha nice sağlıklı huzurlu yıllara :) bu Kadar tatlı , becerkli bir kızın ve yanında olan eşin olduğu sen hiç korkma :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. ah canım benim daha dur bakalım, yaş kıyaslamalarını bırak olur mu?canını sıkmaktan başka bir işe yaramaz, nice mutlu yıllar inşallah soğan cücüğü ailenle birlikte:))))

    YanıtlaSil
  8. Nice yıllaraaaa. 40'lı yaşlar çok daha güzel. Edindiğin tecrübelerin bir güzel süzülüp demlendiği yaşlar. Yani demem o ki daha biriktirmelerdesin. Keyfini yaşa.

    Bir de sana doğum günü hediyesi (ödevi) :)))
    Şu yorum sayfanı pop-up'dan "gömülü"ye çevirsen de yanıtları takip edebilsek. :)

    Öpüldün Sevda'cığım.

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu sağlıklı huzurlu sevdiklerinle beraber geçireceğin yaşların olsun Sevdacığım. Kim der ki vah vahh 35 mi oldun diye:)) Bana sorsan çocuksun daha düşündüğün aklından geçirdiğin şeylere bak der seni kovalarım:))Dur bakalım dahaaa bastonlu yıllarda da yazışacağız, o zaman hafta da bir yayın yaparız herhalde:))

    YanıtlaSil
  10. Nice güzel yıllara,yaşlara...
    Korkuyorum dediğin yaş yaşama başlama yaşıdır, bu durumda daha yeni doğmuş sayıldığından çok güzel bir yaşamın olmasını dilerim...

    YanıtlaSil
  11. Bir kadının en güzel yaşlarındasın, daha da güzelleşecek.Kıymetini bil :)

    Nice 35 lere ...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Arkadaşlarım, canlarım benim, inanın o güzel sözleriniz benim için o kadar kıymetli ki, iyi ki varsınız, iyi ki buldum sizleri. Sizler bana en büyük armaganlarsınız, öpüyorum hepinizi

    YanıtlaSil
  13. Aileniz yanınızda olduktan sonra sanırım hiçbir şeyden korkmaya gerek yok.Önemli olan sağlıkla birlikte olmak.Nice nice güzel, mutlu yaşlara. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Yeni yaşın kutlu olsun Sevdacığım.Sevdiklerinle sağlıklı ve huzurlu yılların olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  15. Geç de olsa içtenlikle kutluyorum bu harika yaşını...
    Nice güzel günlerin olsun, sevdiklerinle geçireceğin:))

    YanıtlaSil
  16. normal. insan kendi için bir şey düşünmüyor. korku kalmıyor.
    sadece sevdiklerinden ayrı kalmak biraz düşündürüyor insanı.
    geçmiş doğum gününüz kutlu olsun.
    biraz geç olsa da.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder