ÇOK EĞLENDİK

 Üç gündür geze toza pek bir yorulduk, ama inanın değdi.
 Bugün Kuğulu Park' a gittik
 "Küçük hanımlar, küçük beyler tiyatro festivali" vardı.
 Kuğular kendi havasında
 park rengarenkti.
 Yine ve yine yüz boyamaca yaptırdı Bilge Hanım
 Bol bol fotoğraf çektik
 Coşkuyla 10. Yıl Marşı' nı söyleyip, gösterileri izledik.
 Dans ettik, hopladık, zıpladık
En sonunda o kadar yorulduk ki, kendimizi ofise zor attık. Bilge yattı uyuyor, ben de onu bekliyorum. Ne güzel oldu. Bayramı, baharı ve neşeyi bugün iliklerime kadar hissettim.

Yorumlar

  1. sanırım Ankara'da bayramlar daha coşkulu ve daha güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum hypo, böyle zamanlarda bu şehri daha çok seviyorum

      Sil
  2. Çok eğlenceli geçmiş tatiliniz.23 nisan olduğu nasılda coşkusundan belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene özellikle bu coşkuyu çok güzel yaşadık, umarım gelecek de daha güzel bayramlar yaşarız

      Sil
  3. ne kadar guzellllllll olmussss harıka bır etkınlıkkk gercekten..fotolar enfesssssssssss...blogunu yenı buldum bende beklerımmm sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokosss kelebek teşekkür ederim, uğrarım birazdan:))

      Sil

Yorum Gönder