BUGÜNLERDE

 Bugünlerde hava çok sıcak, kaytarabildiğimiz kadar işten kaytarıyoruz. Kaytaramadığımız zamanlarda Bilge kendine oyalanacak birşeyler mutlaka buluyor. Eline geçirdiği yazmadan pelerin yapıyor, kah sihirbaz oluyor, kah iyi kalpli kahraman:)))
 Arada komşu ziyaretine gidiyor, saçlarını yaptırıp geliyor ( bu ofisten komşum, evdeki manyaklar değil yani)
 En yakın arkadaşımdan, önce büyüyünce ona araba kullanmayı öğretmesini istiyor. Sonra hazır bulmuşken "hadi kayalım" diyor:))
Günler uzun geliyor bu aralar bana, oturup kızımı izliyorum saçlarımdan şıp şıp akan terlerle:)) Hava sıcak diye biryerlere çıkamıyoruz.Bu baya sinir bozucu ama olsun Ankara' nın yazı ne kadar sürerki en fazla bir ay daha, sonra soğuktan şikayet etmeye başlarım, yağmurdan, rüzgardan...

Yorumlar

  1. BİLGENIN ŞEKERLİĞİNE BAK :) paten kaymayı bende küçükken ne çok severdim çok ağlamıştım benim de patenim olsun diye annem sonra dayanamayıp almıştı turuncuydu rengi , zaman ne çabuk geçiyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alırken çok tedirgin oldum Nesrin ama dayanamadım işte. Zaman evet çok çabuk geçiyor, çok...

      Sil
  2. :)) Sıcaklar vs. bu keyifli hayat paylaşımlarınızdan birşey eksiltmiyor ya ne güzel!

    Bilge hanım; paten yaparken dahi böyle süslenecek kadar kendisine de özen gösteriyor yani bravo :))))

    Güzellikler hep sizinle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan inatla yazıyorum değil mi:))) biraz da üretebilsem neyse o da olur umarım. Bilge maalesef böyle kokoş bir tosba, bana hiç çekmemiş:)) Teşekkür ederim güzel dileğiniz için güzellikler hepimizin olsun

      Sil

Yorum Gönder