HAFTA SONU

 Cumartesi her zaman olduğu gibi atolyedeydik. Yine çok keyifliydi. Ben iki küçük tualden oluşan bir resim yaptım. Bilge'yle karakalem dersine girdik. Hocanın önümüze koyduğu büste ben aval aval bakarken, Bilge hemencecik çiziverdi:))
 Pazar sabahtan attık kendimizi dışarıya, Bilge uzun süredir at binmeye gitmek istiyordu. Doğru Altın Park' a gittik.
 Biz gitmeyeli biraz değişmiş, daha güzel olmuş.
 Bu heykelleri çok sevdik.
 Artık middiliye binmek istemiyormuş haspam.Yazıkmış atcıklara, nasıl taşısınlarmış:)) Kocaman bir at seçti binmek için.
 Turlar boyunca yanındaki adamla sohbet etti:))
 Nasıl keyif aldığı fotoğraflarda belli oluyor sanırım.
 Sonra kendimizi çimlere attık
 Bilge kuş tüyleri topladı "hazine buldum " diye:))
Akşam da bir arkadaşımızın oğlunun sünnet düğününe gittik. Ana kız kınamızı yaktık, halay çektik.
Dünden beri sünnet mevzusuna takılmış durumdayız, soru sağanağına yakalandım:))
Güzel bir hafta diliyorum hepimize.

Yorumlar

  1. Çok mutlu olmuş ,çook.

    YanıtlaSil
  2. Bütün hikaye harika. Ben el çizgilerinize takıldım biraz; kınalar kapatmamış o nedenle bir iki dikkatimi çeken şeyi ileteyim istiyorum.

    Bilge el çizgilerinden çözdüğüm kadarıyla akıl-duygu dengesi oluşmuş bir çocuk. Hayata, ilerledikçe daha mantıklı bakmak ve akıl süzgecinden geçirecek donanımla gelmiş görünüyor. Size göre daha mantıklı, duygusal ama duygularını limitleriyle yaşayacak (abartılı, agresif veya takıntılı değil - siz agresifliğe kayan özellikler gösteriyor olabilirsiniz. Bir de beklemediğiniz durumlar da aşırı duygusal ya da tepki verir olmanız da mümkün)

    Bilge bir aşk evliliği yapacak gibi görünüyor ve bir müddet yurtdışında yaşama durumu da olabilir.

    Kariyerine 50' li yaşların ortasında son verebilir ve kariyerine etki edecek 2-3 büyük değişim olasılığı var.

    Kısaca Bilge dengeli ve akıllı bir kız çocuğu! Siz de onu çocukluğunuzda yaşadığınız zorluk ve sıkıntılardan uzak yetiştirme gayretindesiniz -sizin çizgilerinizden anladığım kadarıyla!

    Fazla mı cüretkar oldum bilmiyorum. Öyle ise bağışlayın!!!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan hanım süpersiniz çok etkilendim, sizinle bir ilk gerçekleştirmiş olduk, Bilge'yle aynı anda el falımıza bakmış oldunuz teşekkür ederim, çok tatlısınız

      Sil
  3. küçükken en büyük hayallerimden biriydi ve benim için bir hayal olarak kaldı, Bilge gerçekleştirmiş ne güzel:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında korkmuyorsanız deneyebilirsiniz ama ben acayip korkuyorum o yüzden hiç yeltenmedim bile:))

      Sil
  4. Maşallah çok tatlı,çok güzel bir gün olmuş..anne kız kınalı elleriniz süper :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tekrar yakacağız kına Bilge'yi kesmedi bu kadarcık kına:)))

      Sil

Yorum Gönder