YENİLER

 Hep aynı model yapıyorum farkındayım, ama bunlardan seri yapmaya çalışıyorum.
Seri çalışmak gerek, özellikle topluca bir alıcısı çıktığında mutlaka devamını ve farklı renklerini soruyor. Hem modele eliniz de alışıyor, yapması daha kolay oluyor.
Yaklaşık elli tane almıştım bu metal uçlardan. Hepsi bitene kadar yapacağım (daha çok göreceksiniz yani:))
Akşamları film izlerken ya içlerini polimer kille yapıp fırınlıyorum ya da kordonlarını örüyorum. Boş durmak yok:)) Tabi Bilge'den kurtarabilirsem malzemelerimi.
Günler bazen çok hızlı geçiyor,  bazense bitmiyor. Bazen dengemi bulmakta zorlanıyorum. Biliyorum hayat hep dengeli, hep düzenli, hep planlı değil. Bazen öyle garip, öyle tahmin edemediğim durumlarla karşılaşıyorum ki, öfleyip pöfleyerek geçirdiğim bir önceki günün çok kıymetli olduğunu anlıyorum. Neyse bugünü de atlatırsam kendimi çok iyi hissedeceğim.

Yorumlar

  1. ama ama bunlar da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Üstteki pek asil, alttaki pek şen! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı ben dermişim:)) o sizin güzelliğiniz efendim teşekkür ederim

      Sil
  3. benım beğendiklerim her defasında hayranlıkla bakıyorum ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. ikiside çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bu güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor

      Sil
  5. yaptıklarınız çok güzel ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Her ikisi de çok naif ve zevkli olmuş.Ellerine yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ikisi de ve diğer gördüklerim de.ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder