BONCUKLARIM


O kadar uzun zamandır elime almıyordum ki. Biraz karıştırdım, ışıl ışıl, renk renk, bir sürü boncuğum olduğunu gördüm. "Düşüş (The Fall) " filmini izlerken boncukları dizdim. En sıkıcısı bu dizme işlemi. Üç küçük kum boncuk, bir büyük boncuk. Öbür gün "Oliver Twist" i izlerken de, önce bilekliği, sonrada kolyeyi ördüm. Örgü hapishane işi. Hiç papağanım kalmamış, onlarıda alınca takacağım.
Günlerdir Bilge'nin okul kaydı için uğraşıyoruz. Bilgisayar eşleştirmesi yapılmamış. Okula oradan İlçe Milli Eğitim' e, oradanda İlçe Nufusa gitmek zorunda kaldık. Sonuç yok, sistem kapalı, kayıt yaptıramadık. Herkes herşeyden bir haber. Beklememizi söylediler birde "panik yapmayın nasıl olsa yerleştirilir bir yere" dediler pişkin pişkin. Niye böyle saçmalıklar bizi buluyor anlamıyorum.

Yorumlar

  1. ben bu takımı çok sevdim. çok sade ama çok şık ve ışıl ışıl. hem gece hem gündüz çok rahat kullanılır. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. oklla ilgili biz de sorunlar yaşıyoruz malesef
    ayrıca takının rengine bayıldım, emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)
    bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder