HAFTA SONU

 Cumartesi günü o kadar yorulmuşum ki, tüm pazar gününü evde geçirdim. Evde de boş durmadım. Kışa hazırlık çalışmalarına devam ettim. Patlıcan, kabak, biber ve domates kurutmaya başladım. Baştan başlayım. Cumartesi sabahtan akşama kadar atolyedeydik. Kolaj çalışmamın boya akıtmalarını Bilge yaptı:))
 Sonra kitapçı ziyereti yaptık. Sait Faik' ten iki kitap, Evlerin Yüreği ve Dali  kitaplarını aldım.
 Bunlarda sahaf ganimetlerim.
 Daha önce iki tane almıştım
 Bu sefer sahafın elinde olan diğer dokuz taneyide aldım. Çok güzeller.
Gelip gidip onlara baktım tüm hafta sonu.
İlk kez ekmek pişirdim.Hep aklımdaydı ama bir türlü cesaret edemiyordum. İlk denememi hazır köy ekmeği karışımıyla yaptım. Çok güzel oldu. Evi mis gibi ekmek kokusu sardı. Bundan sonraki denemelerim için baya cesaret verdi:)) üstelik bizimkilerde afiyetle yedi.
Tüm pazarı evde geçiren sevgili Koca bu durumdan çok hoşnuttu. Bilge biraz şikayet etti, onada gökyüzüneki kara bulutları gösterince itiraz etmedi. Market  ve pazar alışverişime bile katılmadı ikisi. Ama iyi oldu elime ayağıma dolaşmadılar. Aslında yazdıklarımı okuyunca çok da dinlenmediğimi fark ettim ama olsun verimli oldu.  Sabah erkenden kalkım, altı kilometre yürüdüm. Eve gelip bizimkileri uyandırıp doyurduktan sonra ofise geldim. İşlerimi toparlayım dün yarıladığım Sait Faik Abasıyanık'ın "Havada Bulut" kitabını bitirmeyi planlıyorum. Birde resim hocamın verdiği ev ödevi var ona çalışacağım.
İyi bir hafta olsun hepimize...

Yorumlar

  1. Dün biz de evdeydik. Evde habire "hadi gezelim" diyen cimcimeye rağmen :)
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  2. bizimkiler baba oğul gezmeye gittiler bende iftara gelecek misafirlerime hazırlık yaptım.Bu arada Emre'de çok seviyor boyaları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkileri hoşnut etmeye çalışmaktan misafir ağırlamaya falan cesaret edemiyorum. Emre'ninde boyaları sevmesi ne güzel, hep sevsin inşallah

      Sil
  3. çok yoğun ve güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz rabbim daim etsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin yoğundu ama bereketliydi,kafamdaki pek çok şeyi yaptım:))

      Sil
  4. Kitapların çok güzel , bende de o serinin kitaplarından var:)
    zevklidir onlara bakması hatta kopya çalışmalar yaparsan, eğitici olur...
    Okuma kitapların da hoş, okudukça paylaşırsın.
    Ekmek yapmak da iyi fikir, çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder