SABIR


Bilge bu günlerde çok sabırsız. Bayram için Antalya' ya gideceğiz, "hemen gidelim "diye söylenip duruyor. İşleri yoluna koyup gitmek gerekiyor, o kadar yoğun ki bu aralar, gel de bunu Bilge'ye anlat.
Çocuk olmak ne güzel, böyle heyecanlarla dolmak. Ne kadar uzak geliyor böylesi sevinçler bana, bazen kendimi taş misali hissediyorum. Babamı kaybettiğimizden beri böylesi günlerde anlamını kaybetti benim için. Eski günleri düşünüyorum, ne yaparsam yapayım tekrar yaşayamayacağım günleri...
Neyse boş verelim bunları. Bu kolye yeni bitti. Yine metal aparatın içini polimer kille doldurup, minik güller yaptım. Yazmanın kenarlarını tığlayıp, ucu buna taktım. Bu şirin kolye çıktı ortaya, zaten bugünlerde benden farklı bir şeylerde çıkmıyor...

Yorumlar

  1. çok şık bir kolye olmuş ellerine sağlık.çocuk olmak çok güzel bir şey.geçen gece rana efnan da yaptığımız ufak gezintiden sonra eve girmek istemedi.dedesini özlemiş ağlayarak uyudu gidemediği için.çok farklı bir dönem çocukluk dönemi.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mihrimah teşekkür ederim beğenmen ne güzel.keşke hep çocuk kalabilseydik...

      Sil
  2. Ellerine sağlık Sevdacığım pek bir güzel olmuş bütünlüğü ile de zevkli olmuş. Bilgeciğimi çok özledim, heyecanlanmakta haklı, şımartacak bir annane onu bekliyor orda, ne çok sevilir annaneler biz de can atardık ki sizde bir de yollar kmler var arada. Hele bir de bahçeyi toprağı seven bir çocuk olunca karşındaki doğal canım çok doğal:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma ne kadar özlemişim ne kadar sevindim yorumunu görünce

      Sil
  3. Dah ne çıksın,çok güzel canım bu.Ellerine sağlık.
    Bilgeye ve sana çok sevgiler Küçük Evin oralardan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder