HAFTA SONU

 Hafta sonu uzun zamandır bu kadar dolu geçmemişti. Cumartesi atölyede Bilge'nin kuzeninin Antalya'dan geldiğini öğrendik. Akşam eve geldik, babayla kuzen de arkamızdan geldi. Bilge'nin şimdilik on kuzeni var. Bu kuzeni yaklaşık iki yıldır görmüyorduk. Ben tanıdığımda ufacıktı, dün çaktırmadan hesapladım tam yirmi sekiz yaşında kocaman bir adam olmuş. Bilge havalara uçtu, fotoğrafta da görüldüğü gibi:))
 "seni gezdireyim " dedi Bilge. Tabi ilk durak Gölbaşı oldu.
 Gölbaşı' na akşam üzeri gitmemişiz, manzara daha bir güzeldi.
 Kendime bol bol kışlık fotoğraf çektim.
 Soğuk kış günlerinde bakıp, ısınmalık:))
 Göl çok kalabalıktı,
 Herkes bizim gibi yazın son günlerinin tadını çıkartıyordu.
 Su, sudaki yansımalar, gönlüme bayram ettirdi.
 İnsanların çoğu balık tutuyordu.
 Karabataklar kah yanımızdan geçti, kah önümüzden
 Onlarda keyifli görünüyordu.
 Göl gezisi bitince "at binmeye gidelim " dedi.Akşamın son ışıklarıyla at üstünde turladı.
En son durak, aç karınlarımızı doyurmak oldu. Koca'nın yeni keşfettiği bir mekana gittik. Dışarıda balık tezgahı, yiyeceğin balığı seçiyorsun. Bizimkiler hamsi seçerken, ben kaya levreği istedim. Bizimkiler hamsileri götürürken, mangalda balığın pişmesini beklemek dışında her şey mükemmeldi. Yanında da şalgam suyu ve deli bir salatayı mideye yuvarladım.
Gece kuzeni yolcu ettik. O kadar geç uyumuşuz ki, sabah çok geç uyandık. Kahvaltının ardından Bilge'nin okul beslenmesine kek yapıp fırına attık. Bilge'yi de banyoya. Tabi çıktığımızda kekin üstünü yakmışız. Ben bu fırınla hiç barışamayacağım, bunu bir kez daha anladım. Allah' tan pek dengeli yakmış. Üstten ince bir tabakayı kesip, beslenmeyi elime yüzüme bulaştırmadan koyabildim:))
Sonrası okula gidiş, ardında ofise geliş oldu. Bir de gelirken pazara dün gidemediğim için tanımadığım bir manava uğrayıp ciddi anlamda kazıklandım. Demek ki neymiş, "pazara gidemezsen, komşu manavdan alış veriş yapıceksiiiiin" Hepimize güzel bir hafta diliyorum....

Yorumlar

  1. oHH YARASIN BALIKLAR. Levreği hiç bir şeye değişmem :D çocuğa yedirmesi de kolay oluyor :D

    Manzaralar muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhan sağolasın . Bilge hamsi görünce diğer balıklara genelde dudak büküyor, didiklemiyor da indiriyor göbüşe:)

      Sil
  2. Oh afiyet olsunnn :) boşuna dememiş büyükler komşu manavdan al diye :)) bilge bende birgün gelirsem beni de böyle gezdirsin kıskandım valla :)

    YanıtlaSil
  3. Görseller çok hoş ^-^

    YanıtlaSil
  4. kışlık fotograf :)))
    ben de kışın yaz için böyle bir hazırlık yapacağım bakıp bakıp üşümek için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan geçen kış dondum bu yaz çok şikayet etmedim. Zaten kışın çok şikayet ettiğim için bu hazırlıklar:)

      Sil
  5. Resimler çok hoş,Bilge tam şekerlik bir kız maşallah.Doyasıya keyifli bir gün olmuş belli ki.Daim olsun canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluanne teşekkür ederim ne güzel sözler bunlar, bizden de kocaman sevgiler

      Sil
  6. Hamsilerde gözüm kaldı ne yalan sölimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buğdayım Nesrine' de söyledim gelin bakın ne güzel olur hem balığın kralını yaparım size ay ne güzel olur

      Sil
  7. öncelikle afiyetler olsun balık çok sevdiğim bir yemektir eşim pek yemese de her fırsatta kızı bahane edip alıyorum.çok güzel bir gün olmuş.her daim böyle güzel geçsin günleriniz.resimler harika.emeğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mhrimah aslında ben de balık yemeyi çok sevmiyorum. Hep balık sofrasından aç kalktığımı düşünmüşümdür. Ama Bilge'nin en çok severek yediği şey balık olunca ben de eşlik ediyorum:))

      Sil

Yorum Gönder