Hastayım

Cumartesi akşamdan beri çok fena hastayım. Dünyanın tüm sümükleri bir araya gelip burnumda toplanmışlar (iğrenç oldu farkındayım ama durumumun özeti budur) İyi haber; Bilge'ye ve Koca' ya bulaştırmadım. Kendi kendime sürünüyorum. Üstelik pazar günü sinemaya gidip, dün de misafir ağırladım. Sanırım mevsimin ilk gribine "merhaba" dedim. Bugün burnumdan boğazıma doğru indi, öksürüp duruyorum. Yanarsam şöyle yatak döşek yatamadığıma yanarım. Kendi çorbamı bilem kendim yaptım. Hastalık dediğin annenin evinde güzel kardeşim, ben bunu bilir bunu söylerim:((

Yorumlar

  1. :))çoook geçmişler olsun...
    yalnız niye yerinde durmadın, anlamadım sinema, misafir ne oluyor böyle:)
    Ama son söylediğinde sonuna kadar haklısın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali sinema olayını hastalıktan önce söz vermiş bulundum, misafire gelince çok sevdiğim bir arkadaşımdı ama valla gözüm gönlüm yatak çekti:))

      Sil
  2. geçmiş olsun ... aynen katılıyorum heleki anneysen hastalanınca yatamıyorsun bide bacağına dolanan kçük bi çocuğun varsa ... hele çocukalrın erkekse herkes senin eline bakıyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi26 evet anneysen hastalanmak çok büyük bir lüks maalesef:((

      Sil
  3. ah canım benim :( geçmiş olsun ne diye misafir ağarladon ki hay allah ... dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesim sağolasın ya, zaten misafirime de bulaştırdım sanırsam (ama ben hastayım demiştim gelmeden önce):)))

      Sil
    2. dimi gelmeselerdi ozaman :))

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Geçen hafta bizim evin gençleri hastaydı. İyi dinlenince çabucak geçiyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçim sağolasın, yakında def edeceğim zaten, tam grip havası aman dikkat

      Sil
  5. GEÇMİŞ OLSUN SEVDA.HANİ UĞRAMIŞ OLSAM BENDEN GEÇTİ DİYEYİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin Abla bana kursta bulaştı ben biliyorum:))

      Sil
  6. Geçmiş olsun cahünım,gelip geçen hastalık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan abla sağol evet ya gelip geçen hastalık olsun haklısın

      Sil
  7. çok çok geçmiş olsun canım allah acil şifalar versin.önceleri bende hiç yatamıyordum ama arada bir birkaç saatliğine de olsa yatmaya çalışıyorum yoksa mahvoluyorum...anne evi gibisi var mı hele birde sıcak bir tas çorban varsa...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimah sağolasın daha iyiyim bugün. Annem ben takırdamaya başlayınca hemen tarhana çorbası yapardı mis gibi.Ne iyi olurdu

      Sil
  8. Geçmiş olsun Sevdacığım şu günlerde biraz Imuneks takviyesi alsan çok iyi geliyor ben de kaç gündür nane mollayım:)Valla o rahat ananın evinde de olmuyor bazılarına, hoş yatarım yatmasına da olmuyor işte:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiamma aman dikkat et kendine bugün daha iyiyim bir öksürük kaldı ona da ilaç kullanıyorum. Biliyorum yatılmıyor ama bir tas çorba var ya gözüm hep onda işte:))

      Sil
    2. Yakın olsakdık yapardım inan, kargo kavanozla göndereyim mi?:))

      Sil
    3. canım benim yapacağından hiç şüphem yok bitanesin sen

      Sil
  9. Bir an önce toparlanman dileğiyle..Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asotik Krep sağol canım daha iyiyim, geçecek inşallah

      Sil
  10. Geçmiş olsun. "Grip" mevsimi geldi artık. Ben de çok uzun süredir öksürüyordum, dün Gülbilge'nin aşısını yaptırmak için sağlık ocağına gitmişken doktora göründüm, şurup verdi; şimdi daha da çok öksürüyorum :S
    Umarım virütik bir şey değildir, umarım kimselere bulaştırmam.
    Bulduğun tüm aralarda dinlenmene bak (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep sana da geçmiş olsun. Ben evdekilere bulaştırmadım diye çok sevindim

      Sil

Yorum Gönder