Dün

Dün spor salonuna giderken seansımın adına baktım, "aktif spor" yazıyordu. Aktif sözünden işkillenmiştim de  bu kadar canımı okuyacağını tahmin etmemiştim. Yürüdüm, koştum, mekik çektim, ip atladım, şınav çektim, yine koştum, ağırlık kaldırdım, ağır bir boru gibi birşey daha kaldırdım, yine koştum, yine mekik çektim. Ofladım, pufladım, nabzım tavan yaptı, çıktığımda esmer yüzüm kıpkırmızıydı:)) Ofise gelirken kar gibi birşey yağdı yada ağaçları biri sürekli silkeledi üstüme. Ofisten okula geçtim, Bilge'yi aldım. Donmuş yollardan karınca adımlarıyla eve geldik. Hemen yemeği hazırladım, ardından Koca geldi. Yemek faslından sonra Bilge' nin ödevlerine baktım. Allah'tan insaflı davranmışlardı, kendi başına yapabileceği ödevleri vardı. Ben arda kontrol ettim. Kanuni, İbrahim' in ipini çekerken, ben de bitirdiğim eldiveni ( geçen fotoğrafını koyduğum değil, o örnek olarak bir kenarda duruyor) süsledim, diğerine devam ettim. Öyle yorulmuşum ki, şişlerle bile kavga etmedim, tıkır tıkır ördüm (tıkır tıkır!!!!!!) Ödevler bitti, Hürrem bitti, hadi yatalım dedi Bilge. Kitap okumaya hiç halim yoktu. Aklımı kullanıp, "bugün sen oku ben "dinleyeyim dedim. Yarasa ve gelincikle ilgili acayip fantastik bir masal uydurmaya başladı, sonunu duyamadan uyumuşum. Sabah erken uyandım, boynum dışında bir yerlerim ağrımıyordu. Bilge uyanana kadar Hüsnü Arkan' ın  "Menekşeler Atlar Oburlar" kitabına başladım.Yine çok güzel bir kitap, sayfalar sayfaları kovaladı. Bilge kalktı, kahvaltı yaptı, bir şeylerle oyalandı. Ben ortalığı toparladım. Akşama buzluktaki ganimetlerden türlü pişirdim. Sonra gıy gıy gıy keman çalıştık. Okul vakti geldi, beslenmesini hazırladım, okula gittik.  Onu bırakıp ofise gelirken Atölyeyi aradım. Öğleden sonra kara kalem dersi varmış, birazdan oraya gideceğim. Haftada bir gün kara kalem, bir günde yağlı boyaya devam edeceğim. Kış günlerine inat tempomu arttırmaya karar verdim. Hadi ben kaçtım.

Yorumlar

  1. maşallah canım.hep bu tempoda kalman ve mutlu olman dileğiyle...sevgiyle ve saygıyla kal...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimah, ben yaz sevenlerdenim, kışı hiç sevmiyorum. O yüzden tempomu yükselterek bu günleri atlatmak niyetindeyim, benden de kocaman sevgiler

      Sil
  2. Aktif spora ne gerek var, bu yogunlukta maşallah spordan fazla kalori yakmışsındır. :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay vay kimleri görüyorum Gülkız, hoşgelmişsin diyeyim, yorumunu görünce çok sevindim. Özlemişim seni

      Sil

Yorum Gönder