Hafta Sonu

Hafta sonu kursa gittik. Keman dersini beklerken , Bilge bateriye sardı, çok keyifliydi. Akşama kadar boş bulduğu aralarda baterinin yanında aldı soluğu:)) Akşam çıkışta takı malzemesi almaya uğradık. İçi farklı boncuklarla dolu ufak bir çanta aldı, evde boynundaki kolyeyi dizdi. Tam deli kızın düğünü oldu, hafta sonu hiç çıkarmadı:)) Üç gün boyunca ödev yaptık, ne bereketli bir şeymiş yap yap bitmedi.İçimiz şişti ödev yapmaktan. Pazar günü geç kalktık, kahvaltıyı geç yaptık. Ev işleri derken geç bir öğle yemeğinin ardından Koca'nın ısrarıyla çok uzak bir AVM' ye gittik.Bana spor ayakkabı alıp hemen çıktık. Canımız bol çikolata, bol pasta çekti. Tabakları değiştire değiştire, pastaları götürdük. (gülen surattan ben yemedim, sütlü bir tatlıyla yetindim) 
Birazdan spora gideceğim. Kar yavaştan başladı, dönüşte her yer bembeyaz olmaz umarım. Güzel bir hafta olsun hepimize.

Yorumlar

  1. benim kızda bayılırdı küçükken boncuktan kolye yapmaya:) ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Evet çok şirin oldu, kendi yaptığı içinde çok kıymetli:))

    YanıtlaSil
  3. Yakışmış güzelliğe kolye, afiyet olsun...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder