Tatili Bitirdik...

 Sonunda tatili bitirdik. Dün en son gün olunca Bilge' ye ne yapalım diye sorduk. 
 "Göle gidelim" dedi. Yol boyunca bulutların hali böyleydi.
 Mogan öyle esiyordu ki, arabadan inmemizle geri binmemiz bir oldu. Bilge buna çok bozuldu.
 Kaç zamandır istediği bir çanta vardı, gittik onu aldık. El kadar çantaya verdiğim para içime otursa da, kendi boyayınca çok sevindi.
Bitirince " artık yaz gelsin ben bu çantayı plaja giderken kullanacağım " dedi. "bekle gelir " dedim:)) Bana inat bu sabah yağmurla başladık güne.Bilge' yi okula bırakıp ofise gelene kadar sırılsıklam oldum. Allah'tan yedek kıyafet vardı. Gelelim okula, çocuklar pek sevimlilerdi.Özlemişler birbirlerini. Ben de normale dönmeyi özlemişim. Bir iki işim var onları halledip spora gideceğim.Bu arda Bilge ilk fıkrasını öğrenmiş. Dün bütün gün anlattı durdu. İlkinde çok komikti " anne bir papağan varmış" diye başlayınca benim gözler kocaman oldu. Sanki tüm papağan fıkraları edepsizmiş gibi:))  Neyse bizimki gün boyu ilk kez anlatıyormuş gibi anlattı, bizde kikirdedik:)) Güzel bir haftamız olsun...

Yorumlar

  1. bilgecim benim ne de güzel boyamış o çantayı o öyle. rengarenk bencede artık yaz gelsin bu havalar çok fenaaa :) mutlu haftalar diliyorum size

    YanıtlaSil

Yorum Gönder