TEMBELLİKTEN HALLİCE

"Nasıl tatile ihtiyacım varmış" desem külliyen yalan, anladım ki özümde tembelliğe ciddi yatkınlığı olan bir kişiliğim. Bunu iki haftadır iyice pekiştirdim. Yaptığım en güzel şey bol bol kitap okumak oldu. Serdim cüsseyi, Bilge evde olduğu için spora da gidemedim, yemek yaptım, yemek yedim,suçluluk hissettim, çoğunluğu animasyon olan  bir dolu film izledim, uyukladım uyukladım, dışarı çıkınca çok para harcıyorum diye yeniden evde aynı şeyleri tekrarladım. Ama artık " yeter "çığlıkları  atacağım zira Bilge' de çok sıkıldı bu durumdan. Anne kız karar verdik tatilin üç günden fazlası bizim bünyemize iyi gelmiyor.( deniz, kum, güneş hariç) Onun için bugün ofise gelip çalıştım, hafta sonuna yetiştirmem gereken siparişler var onları fırınlayıp, vernikledim. Birazdan da kordonlayacağım. Bilge' de ödev yapıyor bu arada küfür dağarcığı baya genişlemiş Allah'ım ne komik oluyor o minik dudaktan "salak ödevler, salak ödevler" lafını duymak ve çaktırmadan gülmek:)) Ben kaçıyorum, hadi kendinize iyi bakın....

Yorumlar

  1. Aynen ben de öyle imdat diyeceğim artık, yazın onbeş gün kışın üç gün yeter okul tatili:)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim kaymaklım kadayıflım gelmiş özlemişim yaaa aynen katılıyorum çok güzel bir fikir yeter o kadar tatil:))

      Sil
  2. Biz de bir plan yapmışız canım çıktı , bugün itibariyle tatili bitirdiğimi bildirdim çocuklara , yoruldum :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan aynen yoruldum ben de, nasıl tatil bu anlamadım:))

      Sil
  3. Burcu İpek Yılmaz uğramaya çalışırım en kısa zamanda.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder