Kutulara sığanlar

Tek tek yerleştirdik kutulara hayatımızı. Ne çok şey varmış evde, farkına bile varmadığımız, varlığını çoktan unuttuğumuz. Daha tamamının toplamadım evin. Uykularım kaçıyor kaç gündür, yerleşince geçecek biliyorum.Rahat olmalıyım diyorum, Koca'mın rahatlığına gıpta ediyorum. Bilge pek keyifli sağa sola attığı eşyalarını bulup seviniyor. Hafta sonu evin boyası falan yapılacak. Temizlik faslından sonra hafta içi taşınmayı planlıyoruz. Bu arada ofis işlerimin hepsi kaldı, ay ne çok işim var.Ben kaçtım...

Yorumlar

  1. OFFFF TAŞINMA OLAYI EN NEFRET ETTİĞİM ŞEY ! KOLAY GELSİN BEN DAHA EVİME YERLEŞEMEDİM BİLE :(

    YanıtlaSil
  2. Nereye taşınıyorsunuz... birşeyler mi kaçırdım ben... severim taşınmayı, yeni bir hayat sayfası olur bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banu ablacığım ofise daha yakın bir eve taşınıyoruz, ben hiç sevmem taşınmayı

      Sil
  3. Kolay gelsin Sevdacım,herşey bir bir hallolur, sıkılma. Derin bir nefes al :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handancığım sağolasın kendimi telkin ediyorum ama huy işte her şey büyüyor gözümde

      Sil
  4. Kolay gelsin, Sevdacığım.
    Bitmiş olduğunu zamanı düşünüp içini serin tut, Belki işe yarar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekmekçim işi gücü paketleri bıraktım spor yapmaya gittim nasıl iyi geldi anlatamam:)

      Sil
  5. Kolaylıklar diliyorum,zor taşınmak bir an önce yerleşmeniz dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bahar çok teşekkür ederim az kaldı işler bitmek üzere

    YanıtlaSil

Yorum Gönder