Boncuklarım

 O kadar çok boncuğum birikmiş ki, üstelik uzun zamandır elime almıyorum. Bu hafta hep boncuklarla oynadım dersem yeridir.
 Hapishane işi favorim, boncukları dizdikten sonrası çok kolay.
 Renk renk öreceğim galiba,
 arada böyle kıvırıyorum da:))
 Örmeye üşenince böyle bir model çıkıyor ortalığa:))
Bir de bu yeni uydurduğum kolye var. Boncuk kısmı iğneyle, geri kalan kısımı tığla yaptım. Özellikle film izlerken çabucak bitiveriyor. Bu işin en sıkıcı yanı, boncukları dizmek. Neyse elimde bir tane daha var ben ona devam edeyim, eşlikçim Kieslowski' nin yaşamını anlatan belgesel film "Keyfim Şöyle, Böyle" olsun. Ben kaçtım...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım, hapishane işi dediklerin çok şık cidden, inan özendim bilsem bende yaparım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nes-Kayfee/Nesli teşekkür ederim, aslında hapishane işi tekniği zor gibi görünüyor ama bir kere çözünce çok kolay yapılıyor.

      Sil
  2. Harika olmuşlar eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan canım çok teşekkür ederim beğenmen ne güzel.

      Sil
  3. Ellerine sağlık, cıvıl cıvıl renkleriyle pek güzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali özlemiştim seni, sınavların iyi geçmiştir umarım.

      Sil
  4. Ayyy... şu hapishane işi... heo denemek isteyipte deneyemediğim ... Ama senin ördüklerini görüp hayran kaldığımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu ablacığım, sen bunu gözü kapalı yaparsın:))

      Sil

Yorum Gönder