Hafta Sonu

 Cumartesi Bilge'yle evde şımardık da şımardık. Bilgisayar ve satranç dersleri vardı. "Boş ver gitmeyelim" dedim. "Nayır, nolamaz" şeklinde beni ikna etti. Derslerden sonra Bilge'nin ısrarıyla Beğendik' e uğradık. Sepetlerden birinde bu peruğu görünce ikimiz birden atladık. Kasada işlemimiz yapılırken arkamızda bekleyen hanım "o ne ki "diye sordu. Bilge hemen uygulamalı gösterdi. Hanım "aaa nereden aldınız ben kızıma alayım" dedi. Kızı yirmi beş yaşındaymış, bayılırmış böyle şeylere:)) Bilge'yi kafasındakini çıkartmaya zor ikna edip, ufacık bir Tunalı  gezmesi yapıp, eve döndük. Akşam arkadaşlar yemeğe çağırmıştı, oraya gittik. Geç saatte döndük.
Sabah gök gürültüsü gibi bir sesle uyandım. Gözüm pencereye kaydı, derken sesin karnımdan geldiğini fark ettim. Aman Allahım nasıl bir karın ağrısı. Yediğim bir şey dokundu kesin. O arada Koca uyandı, onda da var ama daha hafif.Allahtan Bilge' de bir şey yok. İlaç almama rağmen bütün gün kıvrandım. Sonra uzunca bir uykuya daldım. Uyandığımda daha iyiydim. Bu arda Grange' in "Kaiken" ini okudum. Grange' i severim, kitaplarını dört gözle beklerim. Kurgusunun zekiliği ve zenginliğine her zaman hayran kalmışımdır. Ama bu kitapta bunları bulamadım, çok yavan geldi bana. "Katilin Şahidi" Algan Sezgintüredi' nin harika bir kitabı. Sevgili Leylak Dalı ödünç vermişti. Resmen yuttum kitabı:)) Arka arkaya polisiye, bu uyuz yaz günlerinde iyi geldi doğrusu, tavsiye ederim.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Handan pek güzel bişiy, Koca da, ben de denedik, insan kendini bir de böyle görmeli renkli renkli:))

      Sil
  2. oooooo cok gecmıs olsun karın agrısı fenaıdr gercekten ve zor gecer :(( kıtapları bılıyorum ve sevewrek okudum canuım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın kokoş kelebek ne güzel ben de sevdim

      Sil
  3. Boy atmış, peruk çok yakışmış, dişler çıkmaya başlamış dah ne olsun:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder