Hafta Sonu

 Cumadan yazmıştım hafta sonu çok yorulacağımı, yanılmamışım bugün sürünüyorum. Cumartesi aylardan sonra ilk kez Bilge'yle bütün gün evdeydik. Akşama misafirlerimiz vardı. Bir sürü yemek yapıp, bir sürü meze hazırladım. Arada mola verip Sezgin Kaymaz'ın "Kün" kitabını yarıladım. Akşam sohbetin baydığı bir ara  kadehimi yuvarlarken, insanları masada bırakıp okumaya devam mı etsem diye düşündüm:)) Tabi iyi bir ev sahibesi olduğum için yapmadım.Neyse pazar sabahı cin gibi uyandım. Dökülen Koca'yı toparlayıp, şen şakrak bebeyle kahvaltı yapıp, Ayaş yollarına düştük.
Önce domates topladık, sonra tarla sahibinin salça yapmasına ciddi anlamda yardım ettik.Dere kenarında domatesleri doğradık. Bilge dereden balık tutup, azat etti. Beyler mangalı hazırladı. Biz yaklaşık yirmi çuval doldurduk. Mangal sonrası domates, biber, patlıcan, üzüm ve karpuz, evet evet karpuz topladık. Elim kolum dolu, görmemiş edasında tarlada dolandığım için, çok fotoğraf çekmemişim. Akşam üzeri midemiz, bağajımız sığınamayacağımız şekilde dolu olarak eve döndük. Banyo sonrası, hepimiz bir tarafta uyuya kalmışız. Bugün dökülüyorum ama olsun, haftamız güzel olsun, keyifli olsun...

Yorumlar

Yorum Gönder