"Eva Luna Anlatıyor"

Isabel Allende' nin "Eva Luna" sını okuduktan sonra, "Eva Luna Anlatıyor" kitabı için sabırsızlanıyordum. Kitap beklediğim gibiydi. İlk kitapta da hissettiğim ve hayran kaldığım yazarın tutkulu anlatımı yine beni şaşırttı. Kısacık öykülere o kadar çok şey sığmış ki, yirmiüç öykü var kitapta ama sanki siz o coğrafyada  yaşayan tüm halkın öyküsünü okumuş gibi hissediyorsunuz. Kitabın arka kapağında Eva Luna' nın anlatımlarını, Binbir Gece Masalları' nın Şehrazat' ına benzetiyorlar. Öyküler masal tadında. İtiraf edeyim yatmadan önce çok uzun okumalar yapamadım, uyuya kaldım. Ben sevdim, okumadıysanız okuyun derim.  Sırada "Ruhlar Evi" var. Birkaç okuma sonrasına ayırdım onu. Kitap kulem yavaş yavaş eriyor. Sabırsız bir çocuk gibiyim, dönüp dolanıp bakıyorum onlara. Var olduklarını bilmek ayrı bir keyif. Kitap dolu günler diliyorum hepimize...

Yorumlar