Hafta Sonu

 Önce Tuncel Kurtiz, ardından Turgut Özakman' ın ölüm haberleri beni çok üzdü. Cumartesi kursta aptal aptal dolaştım. Pazar sabahı "hurdacıııııı" sesiyle sekizde uyandım. Kahvaltı faslından sonra, Bilge' biraz ödev yaptı. Ardından kursa bıraktık. Hayatının ilk sınavına girdi o gün, İngilizce dersinden. Bilge çok iyi geçtiğini söyledi. Sonuçları karnede görecekmişiz.
 Akşam üzeri Bilge'yi alınca Koca "balık yemeye gidelim" dedi. Bilge ağzını şapırdatıp "muhteşem bir fikir" deyince, ben "önce biraz göl havası alalım" dedim.
 Uzun süredir gitmiyorduk
 Mangalcıların dumanlarını aştıktan sonra, mis gibi göl havası iyi geldi.
 Oltalar sıralanmıştı ama ne kova gördüm etrafta, ne de balıkçı:))
Baba kız oradan oraya hoplayıp zıpladılar, ben akıllı akıllı fotoğraf çektim.
Ardından balıklarımızı yedik, eve döndük. Bilge yarım kalan ödevinin başına, Koca tv'nin önüne kuruldu.Bende üç saksıyı toprakla doldurup, diğer saksılara sokuşturduğum küçük kökleri ayırıp dikerken, "başka ölüm haberleri duymamayı "diledim...

Yorumlar