Ben geldim

Aslında bir yere gitmedim. Yıllardır hiç şikayet etmediğim bilgisayarım, benim hafiften, Koca' nın şiddetli kurcalamaları sonucu iflas etti. Bizim  çocuklardan biri "abim halleder "diye eve götürdü, üç gün sonra "halledemedik" diye geri getirdi. Dün çağırdığım bilgisayarcı uzunca bir uğraştan sonra "süper oldu "diyerek gitti. Bu arada ne nerede hâlâ bulamadım. Hafta sonu Cermodern' e  Munch/ Warhol Sergisi' ne gittim 

 Bir sürü fotoğraf çekmiştim, aşağıdakiler dışındakileri  bulamadım.Sinir oldum
Sergi düşündüğüm gibi değildi. Munch' ın  dört orjinal tablosu "İskelet kollu oto portre, Broş, Madonna  ve Çığlık" ve bunları  Warhol' un "Munch sonrası" adı altında yeniden yorumlamalarından oluşuyordu. .  Ankara' da yaşayanlar için
Sergi Aralık ayının 5 'ine kadar açık.

 Sergiden bana kalan "orjinalinin her zaman daha özel olduğu" kanısıydı. Tekrar yorumlamak fikri bana hoş görünmedi.


 Bu arada Bilge'nin dişleriyle uğraştım. O kadar özen gösterdiğimiz dişlerinin ikisine küçük dolgu, birisine yarım kanal ve dolgu yapıldı. Tek iyi tarafı benim gibi "diş hekimi korkusu" yaşamayacağından eminim. Güle oynaya kliniğe grip, yine güle oynaya çıktı. "Çikolatayı bıraktığını" ilan etti. Bakalım nereye kadar dayanacak:)) İşlerimi toparlayıp, bilgisayarı çözdükten sonra görüşmek üzere...

Yorumlar

  1. Bilgehan'ın da dişleri öyle, geçmiş olsun Bilge'ye.

    YanıtlaSil
  2. Bu zamanın çocuklarının sorunu dişler. Ert de dişçiyle arası iyi olanlardan çok şükür. Geçmiş olsun Bilgemize :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder