Yılbaşı Gösterisi

 Cuma gecesi ilk kez sabaha kadar deliksiz uydum. Allahım nasıl güzel bir şeymiş sabaha kadar uyumak. Cumartesi kursa gittik. Hazırlıklar başladı. Önce topuzlar yapıldı.
 İlk kostümler giyildi ve gösteri başladı.
 Üç ayrı koreografi yaptılar.
 Şarkılar söyledik
 Bilge ve üç arkadaşı ayrı ayrı keman çaldılar. Ardından sertifikalarını aldılar.
 En eğlenceli son danslarına geldi sıra.
 Çok eğlendiler, çok keyifliydi.
Öğretmenleri Marina çok emek harcadı, sonunda onunda yüzü gülüyordu.
Gösteri bitince, çocukları ve misafirleri gönderdik evlere. Okuma grubuyla "Yeraltından Notltar" ı konuştuk. Çok yorulmuşum, pazar öğlene doğru kalktık. Bilge ingilizce kursuna, ben tezhibe gittim. Çıkışta bindiğimiz taksinin bağajında eşyalarımızı unutmuşuz. Yusuf yusuf dolanırken, taksici geri geldi. Eşyaları getirdi. "Boş geldim "deyip bir taksi parası daha aldı. Küfrederek eve gittim. Akşam yine erkenden yattım, bugün çok daha iyiyim, arada takırdıyorum ama buna da şükür.Keyifli bir haftamız olsun...

Yorumlar

  1. Ne güzel gözüküyorlar :-)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın canlar ! ne kadar güzel olmuş Bilge hatun :)Tebrik ediyorum onu öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  3. Sevda'cığım, sana ve tüm sevdiklerine sağlıklı mutlu yıllar dilerim. Bilge çok şeker olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder